Specjalista ds. Handlu i Marketingu
Sprzedaż

Specjalista ds. Handlu i Marketingu

Chorzów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

sprzedaż

B2B

negocjacje

skuteczna komunikacja

prospecting

Opis stanowiska

Friendly offer

Wynagrodzenie: Podstawa + prowizja ( 3000 zł netto + % od przychodu w usługach hotelowych) 

Rodzaj umowy : B2B lub umowa zlecenie 


Rozwijamy naszą strukturę i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku. Hotel i Restauracja pod Platanem, stawia mocno na współpracę w sektorze B2B w zakresie organizacji : imprez firmowych, szkoleń, konferencji, wyjazdów integracyjnych itp. 

 

Kogo szukamy? Prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalisty ds. Handlu i Marketingu, osoby odpowiedzialnej za rozwój sektora biznesowego w naszym Hotelu oraz Restauracji, a także Sali okolicznościowej. 


BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:

  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
  • budowanie relacji z naszymi partnerami,
  • realizowanie celów sprzedażowych.


APLIKUJ DO NAS, JEŚLI:

  • masz min. 2 lata doświadczenia w aktywnej sprzedaży B2B,
  • doradztwo i budowanie długofalowych relacji z Klientem to Twój konik,
  • potrafisz skutecznie prowadzić działania prospectingowe,
  • pracujesz z nastawieniem na realizację celu,
  • jesteś otwarty na dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami.
  • potrafisz pracować w zespole.
  • posiadasz wiedzę z zakresu prowadzenia kampanii marketingowej z wykorzystaniem SocialMediów.
  • pakiet MS Office, nie jest Ci obcy.
  • Mile widziane doświadczenie z zakresu zbierania Leadów oraz tworzeniu lejków sprzedażowych.


Twoje obowiązki:

  • wykonanie planu sprzedaży oraz realizowanie strategii firmy ( w szczególności: negocjowanie warunków handlowych, ustalanie szczegółowych warunków współpracy z klientami)
  • monitorowanie rynku pod względem otoczenia konkurencyjności.
  • organizowanie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy, z wykorzystaniem narzędzi marketingowych np. Meta, TikTok,
  • tworzenie sieci sprzedaży
  • utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami
  • przygotowanie i prezentacja oferty handlowej przedsiębiorstwa
  • realizowanie określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych
  • przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów
  • opracowanie raportów z wykonanych działań – terminowo, zgodnie z przyjętymi w firmie standardami


🤔 NA CO MOŻESZ LICZYĆ PRACUJĄC Z NAMI?


Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy, w którym zgarniesz bonus od KAŻDEJ zrealizowanej sprzedaży.

 

DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA: 

  • startupowy klimat oraz realny wpływ na rozwój firmy;
  • praca w systemie zdalnym (poza spotkaniem w celu zaprezentowania Ci naszego obiektu);
  • przejrzysta komunikacja w zespole oraz otwartość na wdrażanie nowych pomysłów - kluczem do sukcesu jest jasna i szczera komunikacja. Nie stawiamy sztucznych barier i pracujemy zespołowo, tak aby osiągając ambitne cele, zachować komfort i przyjemną atmosferę pracy.
  • wspierające środowisko pracy: modyfikujemy nasze procesy i sposoby działania tak, aby wspierały członków zespołu w działaniu i osiąganiu efektów pracy.
  • szkolenia i warsztaty wewnątrzfirmowe
  • pełną wyzwań pracę w luźnej atmosferze;
  • benefity, m.in.: budżet szkoleniowy o wartości 1 500 zł netto rocznie, 
  • Imprezy integracyjne 


Poznaj nasz nowo otwarty hotel wraz z restauracją, aby pokochać go tak jak my. 😎

  

JAK WYGLĄDA NASZ PROCES REKRUTACYJNY?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

1. Telefonu z działu HR.

2. Pierwszy etap rekrutacji on-line.

3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę z działem HR, czeka Cię spotkanie w naszym obiekcie.


Rekomendowane oferty

Account Manager 🚀

Nowa
Freundschaft
Warszawa
ATL
BTL
skuteczna komunikacja
Nowa