Interesujesz się wpływem nowych technologii na rozwój kolejnych obszarów gospodarki i masz doświadczenie w tworzeniu treści dla użytkowników B2B?
Dołącz do Zespołu Marketingu jednego z czołowych dostawców rozwiązań IT, w którym wykorzystasz swoje analityczne i kreatywne umiejętności.
Zadania
- Opracowywanie strategii treści (w tym optymalizacja pod SEO i SGE)
- Analizowanie trendów rynkowych i konkurencji
- Zarządzanie produkcją i dystrybucją różnych form treści (www, SoMe, email)
- Analizowanie i raportowanie wyników
- Budowanie i zarządzanie zespołem (obecnie 2 osoby)
- Zarządzanie mediami społecznościowymi
- Efektywne wykorzystywanie kanałów dystrybucji treści
Wymagania
- Głęboka wiedza i zrozumienie specyfiki branży IT
- Udokumentowane doświadczenie w wykorzystaniu różnych form treści
- Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu procesem powstawania i publikacji treści
- Umiejętności strategicznego myślenia i kształtowania propozycji wartości
- Język angielski na poziomie min. C1
- Doskonałe zdolności komunikacyjne
- Praca w biurze min. 2 dni w tygodniu
- Realizacja zadań w warunkach pełnej informacji, pozwalających na minimalizowanie ekonomicznego i społecznego ryzyka niepowodzenia
- Proaktywna postawa i dynamizm w działaniu
Mile widziane
- Doświadczenie w działaniach ABM
- Biegłość w korzystaniu z narzędzi cyfrowych i technologii marketingowych (w tym LLM i AI)
Oferujemy
- Elastyczną formę współpracy: umowa o świadczenie usług (B2B) lub umowa o pracę
- Świetną, niekorporacyjną atmosferę współpracy
- Pracę z liderami w swojej branży
- Pracę w software house, która pozwoli Ci rozwinąć warsztat
- Prywatną opiekę medyczną w Medicover
- Pakiet Multisport
- Ubezpieczenie grupowe
- System Kafeteryjny
- Gildie zainteresowań
- Współpracę z doświadczonym zespołem oraz Ekspertami IT
- Możliwość stałego rozwoju i pogłębiania wiedzy z zakresu IT
- Jesteśmy otwarci na osoby z niepełnosprawnościami
- Hybrydowy model pracy