Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego w mowie i piśmie.
Zakres obowiązków:
Projektowanie materiałów marketingowych online – media społecznościowe, strona internetowa, mailing itd.
Projektowanie materiałów reklamowych – kreacje Ads.
Dbałość o spójny wizerunek marki.
Udział w tworzeniu koncepcji wizerunkowej danych projektów.
Współpraca z różnymi działami firmy.
Wymagania:
Minimum 3 lata doświadczenia w projektowaniu graficznym – branża fashion. Doświadczenie poparte portfolio.
Doskonała znajomość programów graficznych oprogramowania Adobe m.in. Photoshop, Illustrator oraz zasad projektowania graficznego.
Motion design – gify, krótkie formy video.
Umiejętność pracy w zespole oraz zdolność ustalania priorytetów.
Umiejętność pracy pod presją czasu – dotrzymywanie terminów oddawania projektów.
Sprawne poruszanie się po brandbooku i innych materiałach do realizacji wyznaczonych projektów graficznych.
Zaangażowanie, samodzielność odpowiedzialność za realizację projektów.
Mile widziane:
Znajomość innych programów graficznych niż oprogramowanie Adobe.
Projektowanie materiałów offline.
Projektowanie UX.
Oferujemy:
Benefity: dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenie na życie, możliwość dołączenia do PPK, zniżka pracownicza na asortyment sklepu.
Miejsce parkingowe.
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, B2B – okres próbny nieprzekraczający 3 miesięcy.
Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia.
Etapy rekrutacji:
Weryfikacja aplikacji.
Rozmowa telefoniczna – zaproszenie na spotkanie online lub offline.
Weryfikacja wykonanego zadania rekrutacyjnego. Treść zostanie podana na spotkaniu.
Wybór kandydata i przedstawienie propozycji rozpoczęcia pracy.