Dzięki troskliwej technologii, w Ecowipes oferujemy naturalne, przyjazne środowisku rozwiązania, które ułatwiają czynności dnia codziennego. Dbamy o to, by nasze oczy i umysły były szeroko otwarte na potrzeby klientów oraz naszej planety. Innowacyjne technologie pozwalają nam na funkcjonowanie w zgodzie z naszymi przekonaniami.
ECOWIPES TO INSPIRUJĄCE ŚRODOWISKO, W KTÓRYM CAŁY CZAS DZIEJE SIĘ COŚ NOWEGO
Jesteśmy rodzinną firmą, która myśli globalnie. Dbamy o rozwój naszych pracowników. Razem z nimi tworzymy społeczność opartą na wzajemnym szacunku i wsparciu. Doceniamy różnorodność i umiemy z niej korzystać – to sekret udanej współpracy, z której od lat jesteśmy dumni.
miejsce Pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Zakres obowiązków:
· opracowywanie zapytań ofertowych do dostawców oraz analiza i negocjacja cen/warunków współpracy
· zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w podległych kategoriach
· optymalizacja kosztów zakupu w ramach przydzielonych grup asortymentowych oraz usług z zachowaniem przyjętych w Firmie standardów jakości
· czynny udział w ustalaniu kontraktów z dostawcami
· zarządzanie relacjami z dostawcami i monitorowanie ich wyników
· wsparcie dla planistów zakupowych w celu zapewnienia jakości i terminowości dostaw
· prowadzenie okresowej kwalifikacji dostawców
· tworzenie raportów (program Excel, system SAP)
· prowadzenie niezbędnej dokumentacji zakupowej
Wymagania:
· Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji),
· Min. 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku zakupowym w firmie produkcyjnej
· Wysoko rozwinięte zdolności analityczne, negocjacyjne i interpersonalne
· Wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów
· Znajomość procesów planowania, optymalizacji zapasów i gospodarki magazynowej
· Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
· Dobra znajomość języka angielskiego
· Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
• możliwości nauki i wdrożenie pod okiem Ekspertów
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu z wcześniejszym uzgodnieniem
• benefity pozapłacowe: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, karty sportowej
• dodatkowe świadczenia (bony, paczki, imprezy integracyjne, konkursy)
• wysoką kulturę pracy, sympatyczną atmosferę i koleżeńskie relacje
• szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego oraz awansu
• pracę w ciekawym i innowacyjnym obszarze, w intensywnie rozwijającej się branży
• samodzielne, odpowiedzialne stanowisko, mające realny wpływ na rozwój biznesu
Etapy Rekrutacji
1. Złożenie aplikacji
Wykorzystaj do tego formularz aplikacyjny pod ogłoszeniem, jest to łatwe i wygodne. Dodatkowo dzięki temu, będziesz miał możliwość zapoznać się z informacjami o zasadach przechowywania Twoich danych osobowych.
2. Analiza i selekcja dokumentów pod kątem doświadczenia i posiadanych kompetencji
Zadbaj, żeby Twoje CV było aktualne i zawierało najważniejsze informacje o Twoim dotychczasowym doświadczeniu i umiejętnościach.
3. Rozmowa kwalifikacyjna
Etap I rozmowa telefoniczna
Daj nam się poznać! Na początku kontaktujemy się telefonicznie. Jest to okazja do wymiany najważniejszych informacji na temat stanowiska i Twoich oczekiwań.
Etap II spotkania rekrutacyjne
Organizujemy je zdalnie lub stacjonarnie, zależnie od naszych wspólnych ustaleń. Na spotkaniu będziemy chcieli dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, planach zawodowych i motywacjach. Odpowiemy także na Twoje pytania, opowiemy szczegółowo o naszej firmie i stanowisku, na które aplikujesz. Dowiesz się także o ewentualnych kolejnych etapach rekrutacji i jej ramach czasowych.
4. Decyzja rekrutacyjna i informacja zwrotna dla kandydatów
Podejmujemy decyzję komu chcielibyśmy zaproponować współpracę
Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania po spotkaniu – znasz numer telefonu do Rekrutera, zadzwoń! Jeżeli w trakcie procesu rekrutacji Twoje plany zawodowe się zmieniły, poinformuj nas o tym. Zawsze kontaktujemy się z osobami biorącymi udział w procesie, żeby przekazać informację o naszej decyzji.