EGIS Polska jest częścią węgierskiego koncernu EGIS Pharmaceuticals PLC - jednej z wiodących firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej z wartością sprzedaży ponad 500 mln EUR. 73% przychodów ze sprzedaży pochodzi z eksportu, a 27% z działalności handlowej na Węgrzech. Jako jedna z najbardziej innowacyjnych firm w regionie przeznacza 9% przychodów na prace badawczo-rozwojowe. Jej działalność obejmuje wszelkie aspekty produkcji farmaceutycznej, począwszy od prac badawczo-rozwojowych w zakresie leków oryginalnych i generycznych, poprzez produkcję składników czynnych i form gotowych leków, a skończywszy na sprzedaży i marketingu.
JESTEŚMY firmą farmaceutyczną, o stabilnej i znaczącej pozycji na rynku. Stawiamy sobie ambitne cele i konsekwentnie je realizujemy.
CHCEMY być partnerem dla każdego pacjenta, lekarza i farmaceuty, oferując skuteczne i nowoczesne terapie. W naszym portfolio znajdują się leki z dziedziny kardiologii, psychiatrii, neurologii reumatologii, diabetologii i onkologii.
DOŁĄCZ DO NAS JAKO:
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz odpowiedzialny/a m.in. za koordynację działań zwiększających sprzedaż wybranych produktów w kanale e-commerce.
TWOJE ZADANIA:
● Koordynowanie i realizacja kampanii aktywizujących sprzedaż w Internecie, Marketplace oraz na platformach e-commerce (e-apteki);
● Monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i raportowanie wyników;
● Wdrażanie strategii sprzedaży on-line u Kluczowych Klientów na platformach e-commerce (e-apteki);
● Aktualizację informacji produktowej na stronach internetowych i w zewnętrznych bazach produktowych;
● Współpraca z agencjami w celu przygotowana contentu;
● Monitoring rynku, konkurencji i trendów w sprzedaży internetowej;
● Ustalanie strategicznych celów aktywności online oraz trade marketingowych.
NASZE OCZEKIWANIA:
● Preferowane min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze FMCG lub farmacji; mile widziani absolwenci - marketingu internetowego, e-commerce;
● Min. podstawowa znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console;
● Wiedza o najlepszych praktykach digitalowych w kanale e-commerce;
● Autonomia w działaniu, wysokie umiejętności organizacji pracy i prowadzenia kilku projektów;
● Wysoka komunikatywność, zdolności do efektywnej współpracy, rozwinięte zdolności analityczne;
● Gotowość do innowacyjnego działania i kreatywność (w tworzeniu treści marketingowych i szukaniu rozwiązań);
● Podstawowe umiejętności optymalizacji SEO;
● Atutem będzie umiejętność pracy np. w Canva/Photoshop;
● Znajomość języka angielskiego na poziomie min A2/B1 (okazjonalna komunikacja z HQ);
● Bezpośrednio będziesz raportował/a do Business Unit Directora, bliska współpraca z marketingiem i trademarketingiem.
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
● Miejsce pracy, w którym chce się pracować: aż 94% naszych Pracowników powiedziało, że Egis Polska to wspaniałe miejsce pracy (Badanie Great Place to Work 2022);
● Pracę w modelu hybrydowym, elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, „krótsze” piątki;
● Pracę z renomowanymi i rozpoznawalnymi produktami;
● Pracę w firmie, dla której ważne są wartości: Troska, Dążenie do innowacji, Rozwój przez wspólne działanie oraz Dążenie do sukcesu;
● Wysokie standardy działania oraz kulturę pracy, w której doceniamy inicjatywę i zaangażowanie;
● Podpisaliśmy Kartę Różnorodności – szanujemy godność i indywidualność każdej osoby, rozwijamy kulturę różnorodności i inkluzywności;
● Konkurencyjne warunki zatrudnienia – pensja, premia roczna za osiągnięte cele;
● Dodatkowe dni wolne
● Atrakcyjny pakiet benefitów m.in. karta lunchowa – 300PLN/miesiąc, Multisport, Enel-Med, ubezpieczenie NNW, abonament Legimi (dostęp do ebooków/audiobooków);
● Finansowane przez Egis: zajęcia jogi i lekcje języka angielskiego; wsparcie mental health (psycholog);
● Programy prozdrowotne, spotkania szkoleniowe.
ETAPY REKRUTACJI:
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
1. Telefonu z działu HR – określimy czy nasza oferta i Twoje oczekiwania są kompatybilne.
2. Videocall z bezpośrednim Menedżerem i HR, aby wzajemnie lepiej się poznać.
3. Jeśli pozytywnie przejdziesz rozmowę, czeka Cię spotkanie m.in. z Menedżerem i członkiem zespołu. Poprosimy, abyś przygotował/a rekomendacje do business case’u. Możemy zaprosić Cię do udziału w 30 minutowym kwestionariuszu określającym talenty. Otrzymasz po tym feedback.
4. No i na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej ekipy - ślij swoje #CV już teraz! 🚀
Rekomendowane oferty