Młodszy Specjalista ds. Administracji
Nowa
Praca biurowa

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Grodzisk Mazowiecki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Elemental Global Services S.A.

Elemental Global Services S.A.

Grupę Elemental tworzą wyjątkowi ludzie, łączący różne doświadczenia, środowiska i kultury. Każdego dnia wzajemnie się inspirujemy. Zajmujemy się recyclingiem elektrośmieci i odzyskiwaniem z nich metali. Wspólnym mianownikiem jest dla nas idea rozwoju zrównoważonego, ekologia i dbałość o dobrostan planety. Nasze cele zawodowe przekładają się na lepsze jutro. Bądź częścią wiodącej firmy na światowych rynkach recyklingu i urban miningu, obecnej aktualnie w 15 krajach świata, na trzech kontynentach – w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

administracja

rozliczanie umów

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Do naszego działu administracji poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty


Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie usług związanych z utrzymaniem lokali biurowych (3 lokalizacje w Grodzisku Mazowieckim).
  • Rozliczanie kosztów związanych z utrzymaniem lokali biurowych (usługi, sprzątanie, naprawy, serwisy, opłaty eksploatacyjne, wyposażenie, przeglądy)
  • Tworzenie harmonogramów zadań (dostawy, przeglądy, serwisy).
  • Planowanie zakupów (wyposażenie biurowe, bieżące zaopatrzenie).
  • Współpraca z zarządcą budynku w zakresie uzupełniania dokumentacji i dopełniania formalności administracyjno-prawnych (terminy przeglądów, prowadzenie KOB, uzupełniania protokołów).
  • Współpraca z działem technicznym.
  • Bieżąca obsługa biura w zakresie obiegu korespondencji wewnętrznej, archiwizacji dokumentów działu administracji.
  • Zastępstwo w recepcji w okresie urlopowym i sytuacjach tego wymagających.
  • Prowadzenie rejestrów administracji.


Wymagania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie pracy na stanowiskach asystenckich, recepcji, administracji.
  • Umiejętność czytania umów (najmu, usług).
  • Doświadczenie w rozliczaniu umów i usług (usług, umów najmu, opłat eksploatacyjnych).
  • Znajomość zagadnień budżetowania i rozliczania budżetu.
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel.

 

Rekomendowane oferty

Administrator pojazdów

Nowa
AAA Auto
Wrocław
prawo jazdy kat. B
Nowa

Młodszy Specjalista ds. zaopatrzenia cateringu morskiego

Nowa
6 403 PLN/mies.
IFS
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
Microsoft Office
administracja
Nowa