Elocity Sp. z o.o.
Elocity to dynamicznie rozwijająca się firma technologiczna z branży e-mobility, oferująca m.in. kompleksowe rozwiązania w zakresie dostarczania, realizacji instalacji i montażu oraz zarządzania stacjami ładowania samochodów elektrycznych, która aktualne obsługuje ponad 1600 stacji ładowania.
W związku z rozwojem oferty o rozwiązania dedykowane dla firm flotowych, poszukujemy osób na stanowiska Junior IT Support/Młodszy Specjalista ds. wsparcia użytkowników gotowych na pracę w systemie zmianowym w weekendy.
· Umowa zlecenie
· Warszawa
· niepełny etat/dodatkowa
· praca hybrydowa
· praca zmianowa
· praca od zaraz
· rekrutacja zdalna
💻 Zakres obowiązków
- Wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników naszej infrastruktury w ramach pierwszego kontaktu z użytkownikami pojazdów elektrycznych
- Rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
- Zgłaszanie lub rozwiązywanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych lub teleinformatycznych
- Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania oraz bieżącym wsparciem użytkowników
- Kontakt z właścicielami stacji ładowania w celu zareagowania w przypadku awarii
- Obsługa panelu WWW w zakresie dotyczącym zarządzania stacjami ładowania, kartami SIM, weryfikacji użytkowników i innych powiązanych elementów
- Dbanie o wysoką jakość obsługi zgonie z przyjętymi standardami
🎯 Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta końcowego
-
Otwartości na elastyczne godziny pracy zmianowej w weekendy w godzinach 6:00-15:00 lub 15:00-24:00 oraz okazjonalnie od poniedziałku do piątku 15:00-24:00.
*Od lipca 2024 planowana zmiana godzin pracy w weekendy na system trzyzmianowy: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00 oraz III 22:00-6:00.
- Student/tka w trakcie studiów na kierunku informatycznym lub pokrewnym
- Doskonałe umiejętności analityczne i komunikacyjne
- Umiejętność rozwiązywania problemów, szukania usprawnień, elementów do automatyzacji
- Samodzielność, determinacja w dążeniu do celu i dobra organizacja
Mile widziane:
· Znajomość rynku motoryzacyjnego i/lub elektromobilności
· Doświadczenie w kontaktach z Klientami
· Doświadczenie w pracy w Call Center
💁🏻♂️ To oferujemy
- Pracę w dynamicznej organizacji, która premiuje samodzielność i przedsiębiorczość.
- Możliwość zdobywania unikalnych doświadczeń zawodowych w dynamicznie rozwijającym się, innowacyjnym obszarze elektromobilności.
- Pracę w kameralnym zespole pasjonatów motoryzacji.
- Ścieżkę dalszego rozwoju zawodowego.
- Wynagrodzenie: zmiany w godzinach 6:00-24:00 40,00 zł / godzina,
*Od lipca 2024 6:00-22:00 40,00 zł / godzina, zmiany w godzinach 22:00-6:00 45,00 / godzina.
🌟 Zainteresowała Cię nasza oferta oraz masz pasję do innowacyjnych technologii i chcesz uczestniczyć w budowaniu nowoczesnych rozwiązań?
Dołącz do Elocity jako Junior IT Support/Młodszy Specjalista ds. wsparcia użytkowników.
📩 Aplikuj już teraz i razem twórzmy przyszłość motoryzacji! 🚙