Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Marketing Automation Specialist
new
Marketing
ELTAP

Marketing Automation Specialist

ELTAP
5 824 - 6 850 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Get Response
Angielski
digital&ecommerce
kreatywność
analiza
Opis stanowiska

Zakres obowiązków:

  • Konfiguracja i zarządzanie platformą marketing automation (Get Response),
  • Segmentacja bazy danych na podstawie danych demograficznych, zachowań na stronie, preferencji zakupowych i innych ważnych czynników w celu bardziej ukierunkowanych i spersonalizowanych kampanii marketingowych,
  • Projektowanie, tworzenie i optymalizacja nurtów marketingowych, w tym automatycznych e-maili, landing pages i formularzy w celu generowania leadów i konwersji,
  • Tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych w zakresie kreacji i wykorzystywania: e-mail marketingu, web push, pop up, sms,
  • Opracowywanie i wdrażanie kampanii e-mail marketingowych, w tym strategii wysyłki, projektowania szablonów, tworzenia treści oraz monitorowania wskaźników wydajności
  • Planowanie harmonogramu działań B2C i B2B oraz planowanie wysyłek,
  • Monitorowanie i analizowanie wyników kampanii marketingowych, w tym śledzenie wskaźników kluczowych (KPI), raportowanie wyników oraz wskazywanie obszarów do optymalizacji,
  • Planowanie, przeprowadzanie i analiza testów A/B w celu optymalizacji efektywności kampanii i zwiększenia wskaźników konwersji,
  • Integracja platformy marketing automation z innymi systemami marketingowymi,
  • Integracje nowych narzędzi oraz aktualizacje uwierzytelniania narzędzi,
  • Śledzenie nowych trendów i narzędzi w dziedzinie marketingu automation oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się potrzeb rynku,
  • Optymalizacje: wdrażanie i optymalizacja nowych działań Marketing Automation (opinie, reaktywacja, produkty ulubione, porzucony koszyk, sprzedaż po zakupach itp.).

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość Get Response,
  • umiejętność pogłębionej analizy i wyciągania wniosków,
  • umiejętność analizy danych i dostosowywania strategii w oparciu o wyniki,
  • znajomość trendów w obszarze digital & e-commerce,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia
  • znajomość branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem.


5 824 - 6 850 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty