Konfiguracja i zarządzanie platformą marketing automation (Get Response),
Segmentacja bazy danych na podstawie danych demograficznych, zachowań na stronie, preferencji zakupowych i innych ważnych czynników w celu bardziej ukierunkowanych i spersonalizowanych kampanii marketingowych,
Projektowanie, tworzenie i optymalizacja nurtów marketingowych, w tym automatycznych e-maili, landing pages i formularzy w celu generowania leadów i konwersji,
Tworzenie spersonalizowanych kampanii marketingowych w zakresie kreacji i wykorzystywania: e-mail marketingu, web push, pop up, sms,
Opracowywanie i wdrażanie kampanii e-mail marketingowych, w tym strategii wysyłki, projektowania szablonów, tworzenia treści oraz monitorowania wskaźników wydajności
Planowanie harmonogramu działań B2C i B2B oraz planowanie wysyłek,
Monitorowanie i analizowanie wyników kampanii marketingowych, w tym śledzenie wskaźników kluczowych (KPI), raportowanie wyników oraz wskazywanie obszarów do optymalizacji,
Planowanie, przeprowadzanie i analiza testów A/B w celu optymalizacji efektywności kampanii i zwiększenia wskaźników konwersji,
Integracja platformy marketing automation z innymi systemami marketingowymi,
Integracje nowych narzędzi oraz aktualizacje uwierzytelniania narzędzi,
Śledzenie nowych trendów i narzędzi w dziedzinie marketingu automation oraz dostosowywanie strategii do zmieniających się potrzeb rynku,
Optymalizacje: wdrażanie i optymalizacja nowych działań Marketing Automation (opinie, reaktywacja, produkty ulubione, porzucony koszyk, sprzedaż po zakupach itp.).
Wymagania:
minimum roczne doświadczeniew pracy na podobnym stanowisku,
praktyczna znajomość Get Response,
umiejętność pogłębionej analizy i wyciągania wniosków,
umiejętność analizy danych i dostosowywania strategii w oparciu o wyniki,
znajomość trendów w obszarze digital & e-commerce,
dobra znajomość języka angielskiego,
samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego myślenia
znajomość branży meblarskiej będzie dodatkowym atutem.