Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Administrative and Accounting Specialist
new
Finanse
EMERGE IT Support

Administrative and Accounting Specialist

EMERGE IT Support
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Microsoft Office
INSERT
Subiekt
Rewizor
księgowość
rozliczenia
Mile widziane
kadry
dobra organizacja pracy
elastyczność
Opis stanowiska

EMERGE IT Support to suma wyzwań jakie podjęliśmy na swojej wieloletniej drodze rozwoju. 📈To dzięki nim wciąż budujemy wartość, zdobywamy doświadczenia, rozwiązujemy problemy i tworzymy przewagę na rynku usług IT dla biznesu. 📌

Obce nam korpożycie, a bliscy ludzie i relacje. 🙋‍♂️ Łączymy doświadczenie w branży z indywidualnym podejściem do Klienta, oferując rozwiązania IT w ramach outsourcingu usług – począwszy od service desku, poprzez zarządzanie infrastrukturą sieciową, aż do wdrożenia aplikacji biznesowej.


✅ Co nas wyróżnia?

  • Koncentrujemy się na rozwiązywaniu problemów, współdzieleniu wiedzą i podejmowaniu wyzwań w codziennej współpracy z topowymi klientami.
  • Odpowiadamy na potrzeby klientów dostarczając jakość i oferując najnowsze technologie.
  • W codziennej pracy doceniamy szczerość i decyzje przybliżające nas oraz klienta do realizacji wyznaczonych celów. 🎯


Chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze Księgowości i Administracji?🤔

Zależy Ci na pracy w zgranym zespole, z przyjazną atmosferą? 🤔

Nie boisz się wyzwań i lubisz pomagać innym? 🤔

Jeśli tak to Cię potrzebujemy🤩


📜 Twoje przyszłe zadania to:

  • Kontrola i analiza kosztów oraz przygotowywanie raportów z wyników finansowych,
  • Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie i przekazywanie niezbędnych dokumentów i informacji itp.,
  • Obsługa Subiekta Nexo Pro, m. in. wprowadzanie dokumentów zakupu i zamówień od klientów, wystawianie dokumentów sprzedaży, kontrola stanów magazynowych,
  • Organizacja i koordynacja codziennych prac biurowych,
  • Zarządzanie dokumentacją i archiwizacja niezbędnych materiałów,
  • Współpraca z dostawcami, klientami i innymi partnerami biznesowymi,
  • Wsparcie w procesach rekrutacyjnych i przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i obsługa spraw związanych z kadrami,
  • Monitorowanie i aktualizacja polityki personalnej oraz przestrzeganie przepisów dotyczących zatrudnienia,
  • Analiza danych oraz przedstawianie wniosków i rekomendacji dla zarządu,
  • Bliska współpraca z działem sprzedaży, w tym tworzenie zamówień,
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu efektywnej koordynacji działań.


Nie ma ludzi idealnych, ale jeśli bliska jest Ci poniższa lista… to sam/a wiesz 🤗

  • Znasz oprogramowanie InsERT Nexo (Subiekt, Rewizor),
  • Masz wiedzę ogólną na temat rozliczeń i księgowości,
  • Masz wiedzę na temat BDO,
  • Znasz pakiet MS Office,
  • Posiadasz umiejętność wyznaczania priorytetów,
  • Potrafisz dobrze organizować swoją pracę i priorytetyzować zadania,
  • Posiadasz umiejętność koncentracji na zadaniach/pracy,
  • Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia.


🤓 Mocno zaplusujesz, jeśli dodatkowo:

  • Posiadasz podstawową wiedzę na temat kwestii kadrowych.


My również damy z siebie maksa:

  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Dofinansowanie karty Benefit Multisport,
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zgranym zespole ekspertów, którzy tworzą niepowtarzalną atmosferę naszej firmy,
  • Dużą samodzielność w działaniu,
  • Elastyczną formę współpracy (umowa o pracę lub umowa B2B).


To jak? Widzimy się? 🤩

Sprawdź podobne oferty