Ad Operations Team Leader
Marketing

Ad Operations Team Leader

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Google Ad Manager

systemy ticketowe

kampanie reklamowe

digital portfolio

UAT

dokumentacja techniczna

HTML5

Umiejętności managerskie

Mile widziane

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Ad Operations Team Leader


Empik to najbardziej rozpoznawalna marka omnichannel w Polsce (brand awarness na poziomie 99%), która obecna jest na rynku już 75 lat!


Wspólną przestrzeń tworzymy, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas.

Dzięki temu jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oraz największych i najszybciej rozwijających się platform e-commerce oraz marketplace w Polsce oferując miliony produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów, sprawiając, że już co 3. Polka i Polak robi zakupy online w Empiku!


Dzięki osiągniętej przez nas skali możemy prężnie rozwijać się w nowych kierunkach.

Strategiczny dla nas obszar Retail Media, to jeden z największych i najprężniej rozwijających się rynków reklamowych o dynamice wzrostu, która dwukrotnie przewyższa Social Media.

Szans związanych z rozwojem tego obszaru na rodzimym gruncie szukamy poprzez integrację najnowocześniejszych narzędzi i budowanie proaktywnych i kreatywnych, napędzanych pasją i wiedzą zespołów pracujących w atmosferze zaufania i ciągłego poszukiwania innowacji.


W tej roli do Twoich obowiązków będzie należeć:


  • Nadzór nad pracą zespołu uruchamiającego emisję kampanii reklamowych w narzędziu Google Ad Manager;
  • Ustawianie, monitorowanie oraz raportowanie kampanii reklamowych;
  • Przyjmowanie zleceń w systemie ticketowym i udział w rozwoju tego narzędzia;
  • Kontrola zgodności materiałów reklamowych ze specyfikacją techniczną;
  • Tworzenie szablonów kreacji niestandardowych;
  • Udział w procesie przyłączania nowego inventory reklamowego do portfolio Digital Grupy Empik (szczególnie w zakresie UAT);
  • Tworzenie i updatowanie dokumentacji technicznej dotyczącej emisji reklamy;
  • Odpowiedzialność za jakość emisji reklamy;
  • Szkolenie pracowników;
  • Wsparcie działu sprzedaży;
  • Bieżąca współpraca z działem IT.


Od Kandydatek​ i​ Kandydatów oczekujemy:


  • Doskonałej znajomości narzędzia Google Ad Manager (warunek konieczny)​;
  • Zaawansowanej wiedzy w dziedzinie reklamy digital (display i video);
  • Podstawowej znajomości HTML5;
  • Doskonałych umiejętności managerskich;
  • Odporności na pracę w stresie oraz pod presją czasu;
  • Umiejętności adaptacyjnych do środowiska o wysokiej dynamice zmian
  • Samodzielności w myśleniu i działaniu;
  • Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych;
  • Umiejętności podejmowania decyzji i proaktywności;
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu e-commerce (mile widziane).


Korzyści dla Ciebie:


  • Biuro w Centrum Warszawy
  • System premiowania
  • Karta zniżkowa na produkty
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Konkursy z nagrodami
  • Ubezpieczenie na życie



Rekomendowane oferty

Specjalista ds. e-commerce

Nowa
Action S.A.
Zamienie
obsługa klienta
e-commerce
marketing
Nowa

Head of Operations

Nowa
Tagvenue
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
Leadership
customer service
Nowa