Business Development Manager (Empik Foto)
Empik Foto to lider w produkcji odbitek, fotoksiążek i fotoprezentów na polskim rynku. Działamy już od 28 lat stale poszerzając naszą ofertę i wzmacniając jakość świadczonych przez nas usług. Zaufały nam miliony klientów, czego dowodem jest to, że w 2022 roku wywołaliśmy ponad 142 milionów odbitek. Naszą aplikację ściągnęło ponad 1 000 000 klientów, a aż 99,87% klientów poleca nasze usługi!
Empik Foto działa także w Czechach, Słowacji, Bułgarii i w Rumunii.
Tryb pracy: tryb hybrydowy (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie)
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie, rozwój oraz realizacja strategii sprzedaży omnikanałowej (B2B, B2C, D2C, B2G, e-commerce, marketplace, offline) dla rynków polskich oraz zagranicznych;
- Odpowiedzialność za obecność firmy na różnych platformach w tym zarządzanie ofertą oraz monitorowanie efektywności działań;
- Zrozumienie biznesu w szczegółach poprzez słuchanie różnych interesariuszy biznesowych na różnych rynkach, a następnie wykorzystanie tych informacji do prowadzenia projektów w operacjach sprzedaży;
- Docieranie do decydentów, skuteczne utrzymywanie silnych, długoterminowych relacji z klientami;
- Analiza rynku i konkurencji oraz wprowadzenie adekwatnych działań optymalizacyjnych;
- Wdrażanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesu analizy danych, monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPIs).
- Sugerowanie nowych projektów i działań optymalizacyjnych poprzez jasne wykazanie potencjalnej wartości projektu.
- Koordynowanie i delegowanie zadań między wielofunkcyjnymi zespołami dla wielu projektów w tym samym czasie
- Rozwijanie nowej działalności z istniejącymi klientami i identyfikowanie obszarów wymagających poprawy w celu osiągnięcia założonych celów sprzedażowych
- Prowadzenie cykli sprzedaży, w tym poszukiwanie potencjalnych klientów, kwalifikowanie możliwości, opracowywanie i pilotowanie, negocjowanie i zamykanie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży dodatkowej i krzyżowej.
- Współpraca z m.in. instytucjami edukacyjnymi oraz środowiskiem fotograficznym w celu promowania produktów i usług firmy oraz nawiązywanie partnerstw.
- Opracowywanie procesów związanych z produktem tak, aby umożliwić bezproblemową integrację z platformami integracyjnymi.
- Współpraca z działami marketingu, commerce oraz IT w celu wdrażania rozwiązań usprawniających procesy sprzedażowe.
- Utrzymywanie aktualnego i zaktualizowanego CRM, dostarczanie dokładnych prognoz do zarządzania projektami
Wymagania:
- Minimum trzy lata doświadczenia w kompleksowym zarządzaniu sprzedażą omnikanałową;
- Umiejętność analizy i interpretacji danych, wyciągania wniosków i planowania na ich podstawie skutecznych działań;
- Doskonałe umiejętności zarządzania interesariuszami, budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi;
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji i budowania argumentacji w oparciu o dostępne dane;
- Zdolność do pracy pod presją i prowadzenia kilku projektów naraz, z umiejętnością terminowego zakończenia projektów;
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność koordynowania wielu działań równolegle
- Znajomość języka angielskiego, co najmniej na poziomie B2 (poziom umożliwiający swobodną komunikację z klientami i partnerami biznesowymi);
- Zaangażowanie i nastawienie na osiąganie celów
Mile widziane:
- Praktyczne doświadczenie w sprzedaży na platformach Marketplace;
- Znajomość narzędzi do automatyzacji i optymalizacji procesów sprzedaży.
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!