Empik to najbardziej rozpoznawalna marka omnichannel w Polsce (brand awarness na poziomie 99%), która obecna jest na rynku już 76 lat!
Wspólną przestrzeń tworzymy, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z nas.
Według samych konsumentów Empik.com to dziś druga najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce (OC&C Retail Proposition Index 2022) i TOP3 platform e-commerce w Polsce wg rankingu Gemius (XII 2022), gdzie oferując ponad 5 000 000 produktów sprawiamy, że już co 3. Polka i Polak robi zakupy online w Empiku!
W połączeniu z kanałem offline daje nam kluczową przewagę rynkową.
Miejsce pracy: Warszawa, tryb hybrydowy (4 dni z biura, 1 dzień zdalnie)
W tej roli będziesz odpowiedzialny/a za:
- bieżącą obsługę strony empik.com w zakresie edycji i budowy;
- tworzenie stron promocyjnych i landing page zgodnie ze standardami UX i SEO;
- badanie trendów rynkowych, obserwacje kluczowych produktów i proponowanie zmian na ich podstawie stronach empik.com;
- zlecanie i odbiór kreacji graficznych;
- analizę przeprowadzanych akcji promocyjnych: ruch i zachowania klientów;
- wspieranie działu handlowego w działaniach merchandisingowych.
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
Pasujesz do nas jeśli:
- posiadasz minimum roczne doświadczenie w obszarze zarządzania stronami internetowymi;
- masz doświadczenie w tworzeniu stron promocyjnych i landing page zgodnie ze standardami UX i SEO;
- myślisz analitycznie i lubisz wyciągasz wnioski z swoich analiz;
- znasz/uczysz się Google Analytics;
- znasz podstawy HTML i CSS lub chcesz się ich nauczyć;
- chcesz poznać lub pogłębić swoją wiedzę z zakresu Adobe Photoshop;
- znasz dowolny system CMS;
- znasz podstawy zagadnień związanych z UX