Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Ekspert ds. SEM
new
Marketing
Empik

Ekspert ds. SEM

Empik
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Microsoft Excel
SEM
Google Analytics
PowerPoint
Google Ads
Looker Studio
Performance Marketing
Opis stanowiska

Ekspert ds. SEM


Tryb pracy: Hybrydowy (4:1)


Myślałeś/aś, że produkty Grupy Empik to tylko papierowa książka, film na płycie czy artykuły papiernicze?

To również Empik Go oraz Going.

Empik Go - usługa dająca stały dostęp do ulubionych książek na Twoim telefonie, czytniku lub tablecie w formie wygodnej subskrypcji. W ramach abonamentów Empik Go masz dostęp do ponad 130 tys. audiobooów, ebooków i podcastów. Empik Go to jedna z nalepiej ocenianych aplikacji z ebookami i audiobookami w Polsce.

Going. - od 8 lat wyznacza nowe standardy obsługi i promocji wydarzeń w największych ośrodkach miejskich. Za pomocą unikalnej aplikacji oferuje uczestnikom i organizatorom wspólną płaszczyznę, na której mogą odkrywać, układać i promować wydarzenia. Serwis Going. jest przewodnikiem miejskim, który redakcyjnie uzupełnia portal lifestylowy Going.MORE. Od 5 lat Going. jest częścią Grupy Empik i wchodzi w skład największej sieci dystrybucji biletów na wydarzenia w Polsce


Aktualnie szukamy Lidera/ki kompetencji SEM w dziale Performance Marketingu obsługującego subskrypcje i e-commerce w obszarze kultury i rozrywki w 2 spółkach: Empik Go oraz Going.


Będziesz perfekcyjną osobą na to stanowisko jeżeli chcesz:


  • Samodzielnie zarządzać płatnymi kanałami wyszukiwania;
  • Wdrażać strategie płatnego marketingu we współpracy z menadżerami projektów;
  • Wychodzić poza schematy, opracowywać i testować nowe strategie dla różnych płatnych kanałów (YouTube, Display itp.);
  • Analizować działania konkurencji, by wiedzieć jak wpływają na nasze wyniki;
  • Korzystać ze wsparcia dedykowanych Ci opiekunów z Google;
  • Prowadzić testy A/B kampanii czy stron, aby poprawić CTRy i współczynniki konwersji;
  • Przygotowywać analizy dotyczące ogólnej skuteczności kampanii marketingowych.


I masz:


  • Przynajmniej 2 lata doświadczenia w pracy z reklamami w wyszukiwarkach;
  • Doświadczenie w promowaniu aplikacji mobilnych;
  • Łatwość poruszania się po takich programach jak: Google Analytics, Search Console, Google Ads, Looker Studio, Firebase oraz Google Tag Manager;
  • Zdolność analizowania działań użytkowników na stronie czy rozpoznawania, która kampania przynosi najlepszy zwrot;
  • Swobodę korzystania z narzędzi Microsoft Excel i PowerPoint;
  • Umiejętność pracy samodzielnej i współpracy z innymi;
  • Dryg do układania zdań w języku polskim, które w dodatku dobrze klikają się w reklamie;
  • Otwartość na nowe rozwiązania i pracę w dynamicznym zespole.


Dodatkowo:


  • Myślisz biznesowo i charakteryzujesz się ownership'em za podległe obszary;
  • Wiesz jak działać z biletami i/lub subskrypcjami w wyszukiwarce.


Korzyści dla Ciebie:


  • Biuro w Centrum Warszawy
  • System premiowania
  • Karta zniżkowa na produkty
  • Prywatna opieka medyczna (Medicover)
  • Karta Multisport
  • Konkursy z nagrodami
  • Ubezpieczenie na życie (PZU)


Brzmi zachęcająco?

Dołącz do zespołu Empiku!

Sprawdź podobne oferty