Junior Performance Marketing Specialist (affiliate marketing/remarketing)
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa, Ul. Marszałkowska 104/122,00-017 Warszawa
Tryb pracy: hybrydowy, 4 dni praca z biura + 1 dzień home office
Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii. Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going., Empik Bilety).
W zespole Performance Marketingu i Analiz wraz z Norbertem (Performance Marketing Manager) i jego Teamem będziesz wspierał/a działania marketingowe, które mają bezpośredni wpływ na generowanie sprzedaży w TOPowym polskim e-commercie.
W tej roli będziesz odpowiedzialna/y za:
- Planowanie, implementacja, optymalizacja i raportowanie kampanii w wybranych kanałach mediowych;
- Realizację działań w zakresie afiliacji, porównywarek czy remarketingu;
- Prowadzenie kampanii reklamowych w modelu efektywnościowym i optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji efektów (CPC, CPL, CPA, CPS itd.);
- Utrzymywanie relacji z czołowymi wydawcami:
- Prowadzenie dokumentacji księgowej i współpraca z działem controllingu;
- Wsparcie dla Specjalistów w prowadzeniu działań performance;
- Współpraca z pozostałymi działami digital/marketing w Grupie Empik;
- Analiza skuteczności działań kampanii reklamowych
Pasujesz do Nas jeśli:
- Masz minimum 1-2 lata adekwatnego doświadczenia w obszarze performance marketingu;
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków na podstawie danych i zachowań użytkowników w celu zwiększania skuteczności działań reklamowych;
- Znasz w stopniu zaawansowanym takie narzędzia, jak: MS Excel oraz Google Analytics 360 lub GA4;
- Interesujesz się marketingiem cyfrowym, performance marketingiem;
- Masz gotowość do poszerzania wiedzy;
- Cechuje Cię wysoki poziom odpowiedzialności i dojrzałości biznesowej;
- Organizacja pracy jest Twoją silną stroną;
- Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
Mile widziane:
- Znajomość: Edytora Power Query, Google Campaign Manager, VBA;
- Doświadczenie pracy w e-commerce.
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!