(Starszy) Specjalista ds. Technologii Kluczowych Sprzedawców
Empik to najbardziej rozpoznawalna marka omnichannel w Polsce, która obecna jest 75 lat na rynku!
Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oraz największych i najszybciej rozwijających się platform e-commerce oraz marketplace w Polsce oferując miliony produktów, które inspirują i nieustannie pobudzają ciekawość milionów Klientów, sprawiając, że już co 3. Polak robi zakupy online w Empiku!
W tej roli będziesz odpowiadać za:
- Opracowywanie optymalnej metody integracji dla sprzedawcy kluczowego;
- Nadzór na procesem wdrażania kluczowych partnerów handlowych na Empikplace;
- Szkolenie strategicznych sprzedawców z systemów wewnętrznych;
- Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemów zewnętrznych;
- Proaktywna i reaktywna pomoc techniczna dla sprzedawcy TOP;
- Weryfikacja zgłoszeń od kluczowych Merchantów i wdrażanie rozwiązań;
- Testowanie nowych funkcjonalności oraz dbanie o komunikację błędów mających wpływ na działanie Empikplace.
Pasujesz do nas jeśli:
- Masz doświadczenie w obsłudze platform e-commerce;
- Masz min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego;
- Interesujesz się obszarem e-commerce;
- Potrafisz posługiwać się programem Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- Posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym;
- Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i komunikatywną;
- Mile widziana znajomość systemu Mirakl;
- Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla klientów biznesowych.
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Warszawy
- System premiowania
- Karta zniżkowa na produkty
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Konkursy z nagrodami
- Ubezpieczenie na życie
Brzmi zachęcająco?
Dołącz do zespołu Empiku!