Copywriter
Grunwaldzka 182, Poznań
Erli.pl
Dołącz do naszego zespołu marketingu jako Copywriter :)
🔍 Co będziesz robić?
Tworzyć komunikację skierowaną do klientów B2B i B2C;
Odpowiadać za tworzenie treści UX dla aplikacji oraz na stronę internetową;
Przygotowywać angażujące materiały do kampanii marketingowych;
Tworzyć treści reklamowe na stronę internetową, do aplikacji, a także do newsletterów, pushy, prezentacji handlowych itp;
Przygotowywać materiały PR – w tym pressy, artykuły sponsorowane i posty na LinkedIn;
Tworzyć angażujące treści do kanałów social media, w tym na Facebooka, Instagram, YouTube i TikTok;
Ściśle współpracować z zespołami contentu, marketingu i PR, by realizować wspólne cele.
💡 Kogo szukamy?
Masz doświadczenie w pisaniu treści B2B, B2C i/lub redakcyjnych;
Potrafisz pisać jasno, ciekawie i z wyczuciem stylu;
Umiesz dostosować język do różnych grup odbiorców (firmy, użytkownicy końcowi, profesjonaliści);
Interesujesz się światem e-commerce, technologii lub biznesu – nie musisz być ekspertem, ale fajnie, jeśli lubisz grzebać w tym świecie;
Masz dobrą organizację pracy i pisze nie tylko z weną, ale też z briefu.
Mile widziane:
podstawy SEO,
doświadczenie w pracy z CMS,
lekkie obycie z AI
💙 Co oferujemy?
Dużą samodzielność i przestrzeń do działania;
Benefity, jakich się spodziewasz: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe;
Możliwość indywidualnego, nieograniczonego rozwoju biznesowego w dynamicznie rosnącej organizacji w branży e-commerce;
Realny wpływ na rozwój naszej organizacji;
Stabilną współpracę w oparciu o elastyczne formy (rodzaj umowy w zależności od preferencji Kandydata);
<span>ERLI to jedna z czołowych platform marketplace w Polsce, która co miesiąc przyciąga ponad 9 milionów aktywnych kupujących. Współpracujemy z tysiącami sprzedawców, wspierając ich w maksymalizacji sprzedaży i rozwoju ich biznesów. Naszym celem jest dostarczanie szerokiej gamy produktów w konkurencyjnych cenach, zapewniając klientom najwyższy standard obsługi i satysfakcję z zakupów.</span>