Dołącz do naszego zespołu jako Specjalista ds. Contact Center! :)
Jesteśmy ERLI.pl - platformą zakupową wprowadzającą nowatorskie rozwiązania do branży e-commerce. Nasz zespół to grono doświadczonych specjalistów, będących entuzjastami nowych technologii.
Zakres obowiązków:
- Telefoniczne umawianie spotkań handlowych – linia wychodząca;
- Wsparcie działu sprzedaży w procesach administracyjnych;
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi;
- Ukierunkowanie na realizację celów związanych z rozwojem firmy;
- Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Umiejętność budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami;
- Proaktywne podejście do klienta;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Pozytywne nastawienie i determinacja w realizacji założonych celów;
- Chęć rozwoju oraz otwartość na zmiany.
To oferujemy
- Możliwość indywidualnego, nieograniczonego rozwoju biznesowego w dynamicznie rosnącej organizacji w branży e-commerce;
- Realny wpływ na rozwój naszej organizacji - Twoje pomysły się dla nas liczą!;
- Stabilną współpracę w oparciu o elastyczne formy (rodzaj umowy w zależności od preferencji Kandydata);
- Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
- Różnorodne zadania i cele - wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły;
- Różnorodną i inkluzywną kulturę pracy: każdy jest mile widziany, szanujemy siebie nawzajem -każdy punkt widzenia jest ważny!;
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie po imieniu i nie mamy dress code’u.
Zachęcamy do aplikowania!