Cześć,
Nazywam się Marcin Kobylec. Jako Business Owner aplikacji mobilnej z dumą mogę
powiedzieć, że nasza aplikacja jest liderem w kategorii Travel. Jej renoma i wysokie oceny
na wielu rynkach świadczą o jej niezawodności i globalnej popularności.
Nasz główny cel? Nieustannie podnosić standardy, poszerzać zasięg i inspirować coraz
większą liczbę użytkowników do podróżowania z nami, jednocześnie pogłębiając ich
zaangażowanie w aplikacji.
eSky to oparta na zaawansowanej technologii platforma do rezerwacji podróży, dzięki
której pomagamy klientom w ponad 50 krajach realizować swoje podróżnicze marzenia. Na pokładzie jest nas już ok. 900 osób (w tym 160 w dziale IT) w 3 krajach (Polska, Bułgaria, Rumunia). Działamy od 2004 roku i jesteśmy polską marką.
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
● Zwiększenie zaangażowania w aplikacji, retencji użytkowników, zmniejszenie ilości deinstalacji m.in. poprzez wykorzystanie dostępnych możliwości komunikacji App Push, In App.
● Tworzenie oraz zarządzenie kampaniami organicznymi dla aplikacji mobilnej z wykorzystanie zasięgu WEB to APP oraz innych form m.in QR kodów.
● Zarządzenie obecnością w App store/Google play - optymalizacja ASO, prowadzenie testów A/B, dbanie o jak najlepszą ekspozycję aplikacji oraz pozycję na wybrane zapytania, zwiększenie ilości pozyskanych opinii.
● Przygotowanie i rozwijanie kampanii dla aplikacji mobilnej z wykorzystaniem kanałów Marketing automation (mail, web push, whatsapp,sms).
● Rozwój landing page dla aplikacji, optymalizacja w wyszukiwarce Google / Bing.
● Analiza i optymalizacja tunelu konwersji w aplikacji mobilnej od momentu pozyskania instalacji do konwersji.
● Wykorzystanie kanałów Social Media do pozyskiwania instalacji oraz utrzymywania aktywności w aplikacji, zaangażowania. Budowanie aktywnej komunikacji, budowanie relacji z użytkownikami.
● Bieżący monitoring konkurencji i zmian zachodzących na rynku aplikacji mobilnych.
● Dbałość o własny rozwój, jak i zapewnienie wsparcia pozostałym członkom zespołu i bycie na bieżąco z najnowszymi technologiami i trendami ze swej dziedziny ekspertyzy.
Nasze oczekiwania:
● Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (prowadzenie kampanii dla aplikacji mobilnej oraz budowanie zaangażowania, relacji w aplikacji)
● Wiedza na temat optymalizacji ASO.
● Kreatywność w prowadzeniu komunikacji Social media.
● Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z Google Analytics, Looker studio oraz narzędziami do prowadzenia testów A/B.
● Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych z wykorzystaniem systemów Marketing automation.
● Zdolności analityczne umożliwiające analizę zachowań użytkowników.
● Co najmniej podstawowa znajomość HTML/CSS umożliwiająca samodzielne przeprowadzanie testów A/B.
● Umiejętność przeprowadzania audytów aplikacji mobilnej pod kątem ich użyteczności.
● Dociekliwość w definiowaniu problemów i kreatywności w (samodzielnym) ich rozwiązywaniu.
● Dobra znajomość języka angielskiego.
Zaplusujesz za:
● Znajomość narzędzi do jakościowej analizy zachowań użytkowników i/lub narzędzi do zbierania feedbacku (np. Hotjar).
● Znajomość SQL
1. Prześlij do nas swoje CV. Chętnie zapoznamy się z Twoim portfolio (jeśli nim dysponujesz).
2. Krótka rozmowa telefoniczna z członkiem naszego zespołu rekrutacyjnego (ok. 10 minut).
3. Rozmowa składająca się z części teoretycznej i praktycznej (ok. 60 minut)
4. Krótkie zadanie domowe o którego odesłanie poprosimy Cię w ciągu 3 dni.
5. Dodatkowe spotkanie na którym omówimy Twoje rozwiązanie zadania (ok. 30-45 minut).
6. Informacja zwrotna, niezależnie od wyniku rekrutacji, w ciągu maksymalnie tygodnia.
A co więcej, zainwestujemy w Twój rozwój poprzez:
Rekomendowane oferty