Koordynacja i realizacja projektów eCommerce (Shop-in-shop/Brand Store creation) przy wsparciu bardziej doświadczonych kolegów, ciągła nauka i doskonalenie umiejętności
Określanie scope'u projektu, tworzenie mockup'ów, koordynacja pracy grafików i sprawdzanie podsyłanych przez nich materiałów
Badania rynku, audyty, analizy, rekomendacje zmian
Prezentowanie wyników klientowi i zbieranie informacji zwrotnych
Codzienny kontakt z globalnymi eRetailerami
Kreatywne rozwiązywanie problemów eCommerce największych światowych marek
Współpraca z zespołem specjalistów, którzy wspierają się nawzajem i wspólnie tworzą przyjazne i ekscytujące miejsce pracy
Prezentowanie wyników klientowi i zbieranie informacji zwrotnych
Nasze wymagania:
Niezależność i proaktywne podejście
Analityczne, logiczne myślenie oraz dobra organizacja pracy własnej
Asertywność i pewność siebie podczas prezentowania pomysłów, doświadczenie w pracy z klientami
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+/C1
Pozytywne nastawienie i umiejętność rozwiązywania problemów
Zainteresowanie i podstawowa wiedza z zakresu UX/UI designu
Doświadczenie w obszarze digital min. 1 rok
Rozumienie języka korzyści i myślenia z perspektywy kupującego online
Dobre oko do szczegółów i walorów estetycznych
Oferujemy:
Umowę o pracę
Służbowy laptop i telefon
Rozwój i szkolenia z zakresu eCommerce
Atrakcyjny wybór benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, platforma e-learningowa)
Pracę w międzynarodowym zespole bez sztywnych, korporacyjnych zasad
Biuro w samym centrum Warszawy, tuż przy stacji metra
Pełną wsparcia, przyjazną atmosferę
Niezapomniane imprezy firmowe :)
Dużo ciekawych inicjatyw w biurze
Pyszną kawę i szufladę z przekąskami <3
Pracę w trybie hybrydowym (2:3)
Workation na terenie Polski w trakcie 3ech pierwszych kwartałów
Pracę do 13:00 w piątki w miesiącach wakacyjnych (lipiec i sierpień)
Etapy rekrutacji:
Krok 1 - Analiza otrzymanych aplikacji (CV) - na tym etapie wybierzemy CV, które pokrywają większość cech wskazanych przez nas w ofercie, a następnie skontaktujemy się z wybranymi kandydatami
Krok 2 - Rozmowa rekrutacyjna z osobą z działu HR (videocall)
Krok 3 - Rozmowa rekrutacyjna z potencjalnym managerem (videocall)
Krok 4 - Przygotowanie zadania i prezentacja na rozmowie w biurze