Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Marketing Automation Specialist
new
Marketing
estru

Marketing Automation Specialist

estru
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o dzieło
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
estru
estru

Jesteśmy agencją e-commerce marketingu, gdzie szczególny nacisk kładziemy na customer experience. W pracy liczy się dla nas otwarta, szczera i pełna szacunku atmosfera pracy, w której każdy może być sobą. Dołącz do nas!

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
SalesManago
automatyzacja
e-mail marketing
Mile widziane
Slack
Dall-E
Midjourney
HTML/CSS
asana
Figma
Chat GPT
Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która szczególną uwagę poświęca Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty - branding & packaging, UX/UI, kreacje reklamowe, komunikację w digitalu i jeszcze więcej.


Szukamy Specjalisty_ki ds. marketing automation (niepełny wymiar pracy)

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze automatyzacji marketingu, która dołączy do nas w niepełnym wymiarze godzin (najlepiej freelancer_ka), wstępnie zapotrzebowanie szacujemy na 10-15h tygodniowo, aczkolwiek na stałe do regularnej i długoterminowej współpracy. Mamy kilku stałych, długoletnich klientów do regularnej obsługi bieżącej i rozwoju ich działań oraz pojawiających się nowych klientów. Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność.


Czym będziesz się u nas zajmować?

  • kompleksowym wdrażaniem rozwiązań z zakresu automatyzacji marketingu dla naszych klientów, w tym
  • tworzeniem strategii automatyzacji (w tym dobór narzędzi komunikacji w ramach systemu, dobór funkcjonalności narzędzia do potrzeb klienta, szczegółowe projektowanie ścieżek automatyzacji, itd.),
  • koordynacją integracji platformy klienta z narzędziem,
  • wdrażaniem strategii, w tym wielokanałowych workflow i pełnym wykorzystaniu możliwości narzędzia,
  • rozwojem i optymalizacją systemu,
  • działaniem na planach komunikacji i koordynowaniem procesu tworzenia bieżących wysyłek newsletterowych i współtworzenie ich,
  • wprowadzaniem poprawek do newsletterów w systemie (łatwa umiejętność korzystania z kreatorów newsletterowych oraz podstawowa znajomość html/css),
  • analizą danych z kampanii i dostosowywanie strategii w celu maksymalizacji efektywności oraz ROI,
  • poszukiwaniem obszarów do testów A/B oraz do rozwoju i optymalizacji działań,
  • segmentacją baz klienckich i dopasowania do nich komunikacji,
  • raportowaniem wyników dla klienta (z narzędzia lub z GA4),
  • współpracą z naszym zespołem w tym w szczególności z copywriterem, grafikiem,
  • współpracą z innymi działami w firmie, aby działania dla klienta były spójne w różnych kanałach komunikacji,
  • kontaktem z klientem,
  • bieżącym śledzenie trendów i innowacji w dziedzinie marketingu automation, w celu wprowadzania nowych i skuteczniejszych rozwiązań.


To oferta dla Ciebie, jeżeli:

  • masz minimum dwa lata doświadczenia w obszarze wdrażania działań z zakresu automatyzacji marketingu i posiadasz portfolio wdrożeń,
  • pracowałaś_eś na systemie SALESmanago - MUST HAVE (większość naszych klientów działa na SALESmanago),
  • sprawnie poruszasz się po GA4,
  • śledzisz trendy i interesujesz się digitalem i e-mail marketingiem,
  • potrafisz planować działania zgodnie z briefem i biznesowymi wymaganiami klienta,
  • jesteś kreatywna_y i pomysłowa_y,
  • rozmowy z klientem nie są Ci obce,
  • jesteś dobrze zorganizowana_y, dokładna_y, słowna_y i można na Ciebie liczyć,
  • masz zmysł analityczny.


Mile widziane:

  • praca na innych narzędziach do automatyzacji (Klaviyo, Getresponse, Edrone, itp.)
  • praca na narzędziach do zarządzania projektami: Asana, Slack,
  • podstawowe umiejętności HTML/CSS.
  • śledzisz temat AI i narzędzia typu Chat GPT, Midjourney, czy Dall-E,
  • potrafić mówić w języku angielskim minimum na poziomie B2,


Co oferujemy?

  • współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia, ustalone zgodnie z finalnie ustalonym zakres prac (wymiarem godzin)
  • możliwość zatrudnienia w formule B2B lub umowy zlecenie i dzieła.
  • pracę w pełni zdalną: choć oczywiście mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym chętnie bywamy,
  • elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
  • transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
  • szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
  • różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
  • rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.



Jak wygląda proces rekrutacji?


  1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio wdrożeń. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
  2. Odbędziemy krótką, ok. 10 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
  3. Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy sprawdzić jak pracujesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
  4. Wybrane osoby zaprosimy na główną rozmowę rekrutacyjną.
  5. Następnie przekażemy Ci już Informację zwrotną o wyniku rekrutacji.


Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!

Sprawdź podobne oferty