Social Media Specialist
Marketing

Social Media Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa
estru

estru

Jesteśmy butikową agencją customer experience. W pracy liczy się dla nas otwarta, szczera i pełna szacunku atmosfera pracy, w której każdy może być sobą. Dołącz do nas!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

social media

influencer marketing

komunikacja

content marketing

storytelling

Mile widziane

Asana

Figma

Slack

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.


Dzieje się dużo, a dział contentowy się rozrasta, więc…


Szukamy Social Media Specialist

Osoby, która wie ile hashtagów powinno się umieszczać pod reelsami oraz dlaczego umieszczanie ":)" na końcu wiadomości może być ryzykownym posunięciem, czyli… Social Media Specialist! Jeżeli czujesz komunikację w mediach społecznościowych, wiesz co jest w trendach, widzisz różnicę między tiktokami, a reelsami, ale też umiesz planować swoją pracę – właśnie Ciebie szukamy.


Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność. Sprawdź koniecznie naszego IG @estru_


Czyli czym będziesz się u nas zajmować?

  • tworzeniem planów komunikacji na social media naszych klientów, obejmujących: planowanie contentu, copywriting, briefy graficzne,
  • dobieraniem zdjęć i grafik wpisujących się w estetykę klientów,
  • tworzeniem i publikacją treści na wewnętrznej platformie jednego z naszych klientów: krótkie artykuły, quizy, wyzwania,
  • pisaniem scenariuszy, a w dalszych etapach współpracy – kręceniem rolek i TikToków,
  • przygotowywaniem raportów podsumowujących działania w social mediach,
  • dobieraniem twórców do kampanii i regularnych działań, a w dalszej współpracy również kontaktem z influencerami oraz content creatorami,
  • analizą social mediów do audytów i strategii.


Będziesz współpracować ściśle z team leaderką, grafikami oraz z innymi osobami z firmy.


Czego oczekujemy?

  • minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w prowadzeniu profili społecznościowych,
  • dużej kreatywności: nasi klienci są z różnych branż i chcemy tworzyć angażujący content dla każdej z nich,
  • znajomości różnych funkcjonalności i narzędzi oferowanych przez media społecznościowe,
  • umiejętności zgrabnego i poprawnego pisania po polsku: zarówno w ekstremalnie krótkich, jak i bardziej storytellingowych formatach,
  • świadomości, czym różni się wpis na Instagrama, od posta na LinkedInie, czy video na TikToku,
  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii z twórcami i influencerami,
  • dobrej organizacji: zarówno swojego czasu, jak i planowania komunikacji klientów,
  • dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków,
  • umiejętności samodzielnego researchu, szybkiego łączenia faktów oraz dostosowania tworzonych komunikatów do potrzeb klienta i różnych grup docelowych,
  • wyczucia estetycznego, znajomości trendów,
  • umiejętności i chęci pracy w naprawdę dynamicznym środowisku, gdzie trzeba sprawnie żonglować priorytetami w porozumieniu z teamem,
  • umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B1.


Co będzie plusem?

  • Udane case study Twojej dotychczasowej pracy: jak udało Ci się, może jakaś kampania osiągnęła duży sukces?
  • umiejętność pracy w Figmie,
  • umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello,
  • znajomość języków HTML, CSS.


Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie w przedziale 4500-6200 netto (“na rękę”) w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,
  • współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie,
  • możliwość zatrudnienia w formule umowy zlecenia i dzieła lub B2B,
  • elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
  • pracę hybrydową/zdalną: choć oczywiście mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym wszyscy chętnie bywamy,
  • transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
  • szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
  • różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
  • rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.


Jak wygląda proces rekrutacji?


  1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match. Może skusisz się o pochwałę, ale też krytykę naszego IG @estru_: co nam fajnie wychodzi, a co nie?
  2. Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
  3. Wybrane osoby spotkają się z szefową działu oraz team liderką, z którą będą bezpośrednio współpracować.
  4. Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.

Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!





Rekomendowane oferty

Graphic Designer with German – Brand Management Team (100% remote)

Nowa
Limango
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Canva
design
Video
Nowa