Kim jesteśmy?
Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.
Dzieje się dużo, a dział contentowy się rozrasta, więc…
Szukamy Social Media Specialist
Osoby, która wie ile hashtagów powinno się umieszczać pod reelsami oraz dlaczego umieszczanie ":)" na końcu wiadomości może być ryzykownym posunięciem, czyli… Social Media Specialist! Jeżeli czujesz komunikację w mediach społecznościowych, wiesz co jest w trendach, widzisz różnicę między tiktokami, a reelsami, ale też umiesz planować swoją pracę – właśnie Ciebie szukamy.
Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność. Sprawdź koniecznie naszego IG @estru_
Czyli czym będziesz się u nas zajmować?
- tworzeniem planów komunikacji na social media naszych klientów, obejmujących: planowanie contentu, copywriting, briefy graficzne,
- dobieraniem zdjęć i grafik wpisujących się w estetykę klientów,
- tworzeniem i publikacją treści na wewnętrznej platformie jednego z naszych klientów: krótkie artykuły, quizy, wyzwania,
- pisaniem scenariuszy, a w dalszych etapach współpracy – kręceniem rolek i TikToków,
- przygotowywaniem raportów podsumowujących działania w social mediach,
- dobieraniem twórców do kampanii i regularnych działań, a w dalszej współpracy również kontaktem z influencerami oraz content creatorami,
- analizą social mediów do audytów i strategii.
Będziesz współpracować ściśle z team leaderką, grafikami oraz z innymi osobami z firmy.
Czego oczekujemy?
- minimum 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- doświadczenia w prowadzeniu profili społecznościowych,
- dużej kreatywności: nasi klienci są z różnych branż i chcemy tworzyć angażujący content dla każdej z nich,
- znajomości różnych funkcjonalności i narzędzi oferowanych przez media społecznościowe,
- umiejętności zgrabnego i poprawnego pisania po polsku: zarówno w ekstremalnie krótkich, jak i bardziej storytellingowych formatach,
- świadomości, czym różni się wpis na Instagrama, od posta na LinkedInie, czy video na TikToku,
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii z twórcami i influencerami,
- dobrej organizacji: zarówno swojego czasu, jak i planowania komunikacji klientów,
- dokładności i staranności w śledzeniu brakujących kropek, literówek i przecinków,
- umiejętności samodzielnego researchu, szybkiego łączenia faktów oraz dostosowania tworzonych komunikatów do potrzeb klienta i różnych grup docelowych,
- wyczucia estetycznego, znajomości trendów,
- umiejętności i chęci pracy w naprawdę dynamicznym środowisku, gdzie trzeba sprawnie żonglować priorytetami w porozumieniu z teamem,
- umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B1.
Co będzie plusem?
- Udane case study Twojej dotychczasowej pracy: jak udało Ci się, może jakaś kampania osiągnęła duży sukces?
- umiejętność pracy w Figmie,
- umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana, Notion, Trello,
- znajomość języków HTML, CSS.
Co oferujemy?
-
Wynagrodzenie w przedziale 4500-6200 netto (“na rękę”) w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,
-
współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie,
-
możliwość zatrudnienia w formule umowy zlecenia i dzieła lub B2B,
-
elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
-
pracę hybrydową/zdalną: choć oczywiście mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym wszyscy chętnie bywamy,
-
transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
-
szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
-
różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
-
rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: aplikacje bez dołączonego portfolio nie będą rozpatrywane. Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match. Może skusisz się o pochwałę, ale też krytykę naszego IG @estru_: co nam fajnie wychodzi, a co nie?
- Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego i szybkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy tylko sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
- Wybrane osoby spotkają się z szefową działu oraz team liderką, z którą będą bezpośrednio współpracować.
- Ostatni etap to krótka rozmowa z CEO i informacja zwrotna.
Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!