Kim jesteśmy?
Jesteśmy estru: agencją marketingową z warszawskiego Muranowa, która nastawiona jest na rolę Customer Experience w e-commerce. Łączymy piękne z mądrym, budując silne marki, które rezonują z klientami. Napędzamy marki, które tworzą jutro, pomagając im wchodzić na coraz wyższy level. W naszym teamie dobrze się uzupełniamy: działamy na solidnych, strategicznych fundamentach i danych, a następnie tworzymy na ich bazie kreatywne projekty.
Kogo szukamy?
Poszukujemy stratega_żki z kilkuletnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w branży marketingowej. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii rozwoju marek oraz komunikacji dla naszych różnorodnych klientów, budowanie lejka sprzedażowego, audytowanie obecnych działań klientów. Chcemy współpracować z kimś, kto myśli szerzej: kogoś, kto jest równocześnie umysłem strategicznym i kreatywnym twórcą, kto nie rywalizuje z teamem i nie oczekuje micromanagementu. Szukamy osoby, która wpisze się w charakter naszej firmy: duże znaczenie ma dla nas wzajemny szacunek, otwarta głowa, inkluzywność, a jednocześnie odpowiedzialność i samodzielność.
Czym będziesz się u nas zajmować?
- Tworzeniem i prezentowaniem strategii rozwoju marek i komunikacji (budowanie obszarów wizji marki, definiowanie kluczowych KPI dla marki,analizy rynku i benchmarków, grup docelowych, sprzedaży, komunikacji, planu działania marki i map rozwoju),
- doborem narzędzi i kanałów komunikacji dla zapewnienia najlepszych efektów przekazu (wypracowywanie planów komunikacji i formatów reklamowych),
- budowaniem lejka sprzedażowego z rozpisaniem odpowiednich etapów i kanałów i określeniem kluczowych obszarów wzrostu marki,
- audytowaniem obecnych działań marki,
- pracą na insightach oraz wyciąganiem wniosków z raportów,
- analizą grup docelowych na zaawansowanym poziomie,
- pogłębionym researchem do projektów strategicznych oraz działań przetargowych,
- opracowywaniem rekomendacji strategicznych dla klientów, raportów i trendbooków,
- współpracą z naszym teamem specjalistów (ds. komunikacji, influencer marketingu, automatyzacji, grafikiem),
- bliską współpracą z naszą Art Directorką –ważne będzie zrozumienie kwestii brandingu oraz CX w procesie tworzenia strategii,
- wsparciem New Business w przetargach i ofertowaniu.
Czego oczekujemy?
- Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji – popartego portfolio strategicznym,
- umiejętności zgrabnego i poprawnego pisania po polsku,
- doświadczenia w prowadzeniu warsztatów z klientami oraz prezentowaniu strategii,
- umiejętności myślenia strategicznego, samodzielnego researchu i szybkiego łączenia faktów,
- umiejętność myślenia insightowego i konsekwentne budowanie wokół tego idei strategii,
- umiejętności tworzenia osi kreatywnych,
- dużej samodzielności i poczucia odpowiedzialności za swoje zadania,
- umiejętności otwartej komunikacji z zespołem,
- znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- znajomości nowych mediów (kanały, formaty, trendy),
- umiejętności analitycznego i logicznego myślenia oraz syntezy zebranych danych,
- umiejętność tworzenia prezentacji i prezentowania,
- chęci do pracy i rozwoju,
- szczerości i otwartości na feedback.
Co będzie plusem?
- Umiejętność pracy w Figmie,
- umiejętność pracy z narzędziami AI,
- umiejętność podstawowej obsługi WordPressa,
- umiejętność pracy z narzędziami optymalizującymi pracę w zespole jak Asana,
- umiejętność pracy w sprintach i zwinnej metodyce.
Co oferujemy?
-
Wynagrodzenie w przedziale 6500-9000 netto (“na rękę”, czyli po odjęciu wszystkich podatków bez względu na na rodzaj zatrudnienia) w zależności od Twojego doświadczenia i umiejętności,
-
współfinansujemy benefity – kartę Multisport i prywatne ubezpieczenie medyczne w Luxmedzie, finansujemy w 100% ubezpieczenie na życie,
-
możliwość zatrudnienia w formule B2B lub umowy zlecenie i dzieła,
-
pracę hybrydową lub zdalną, mamy pet-friendly biuro na warszawskim Muranowie, w którym wszyscy chętnie bywamy,
-
elastyczność godzin pracy, urlop menstruacyjny, cykliczne tematyczne imprezy, wyjazdy integracyjne, kawę i herbatę w biurze, szeroki wybór mlek roślinnych, a w lecie serwujemy Tonic Espresso 🌞
-
transparentność i komunikację no-bullshit: lubimy chwalić się nawzajem za swoje osiągnięcia, ale też wprost rozmawiamy o trudnościach i rzeczach do poprawy,
-
szacunek i pozytywne podejście: jesteśmy przyjaźni, słuchamy się i wspieramy oraz rozumiemy jak ważne jest dobre samopoczucie w miejscu pracy. Staramy się mieć zawsze otwarte głowy i z uśmiechem podchodzić do codziennych wyzwań, które przynosi czasem praca w agencji,
-
różnorodność: każdy z nas jest inny, wszyscy tak samo wartościowi. U nas możesz być w pełni sobą, dopóki podchodzisz do innych z szacunkiem 🙂
-
rozwój: liczy się dla nas prawdziwa możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki, którą chcesz iść. Portfolio naszych klientów jest bardzo różnorodne i ciekawe. Lubimy angażować się w projekty wewnętrzne i dzielić się wiedzą: tak, abyśmy wszyscy mogli być coraz lepsi w tym, co robimy.
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio strategicznym (lub listą projektów strategicznych nad którymi pracowałeś_aś). Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
- Odbędziemy krótką, ok. 10 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
- Poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania rekrutacyjnego: chcemy sprawdzić jak piszesz i myślisz, nie używamy tego w komunikacji z klientami.
- Wybrane osoby spotkają się z CEO, który sprawuje nadzór merytoryczny nad strategiami.
- Informacja zwrotna o wyniku rekrutacji.
Czujesz, że będziesz do nas pasować? Aplikuj!