Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci odzieżowych w całej Polsce. To Twoja szansa, by dołączyć do zespołu ekspertów, którzy mają realny wpływ na codziennie działania marki Diverse. Cenimy kreatywność, dobrą energię i gotowość do śledzenia najnowszych trendów. Nieustannie zmieniamy się i adaptujemy do wymagań rynku, więc szukamy specjalistów, którzy podejmą się wyzwań związanych z rozwojem naszej firmy.
👗👚Wejdź pewnym krokiem do branży fashion - aplikuj już teraz i napisz nam kilka słów o sobie. Gwarantujemy idealne warunki do rozwoju oraz kształcenia kolejnych umiejętności.
🌍 Gdańsk, Bysewska 23
💡 Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem działu marketingu i komunikacji
- współtworzenie i wdrażanie strategii marek Diverse, DEXT i Coalition
- poszukiwanie rozwiązań umożliwiających rozwój marek Diverse, DEXT, Coalition
- dbanie o wizerunek marek Diverse, DEXT i Coalition oraz systematyczne jego rozwijanie
- wyznaczanie kierunku i egzekucja działań komunikacyjnych - tworzenie planu działań marketingowych i komunikacyjnych dla marek Diverse, DEXT i Coalition
- prowadzenie kampanii, projektów marketingowych (online oraz offline), eventów oraz działań zwiększających brand awareness
- współpraca przy projektach licencyjnych pod kątem działań marketingowo-komunikacyjnych
- ustalanie i kontrola budżetu na działania marketingowe i komunikacyjne
- współpraca międzydziałowa – produkt, merch itp.
- kontakt oraz utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi, kooperantami
✅ Nasze wymagania:
- minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży modowej - warunek konieczny
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych, prowadzeniu projektów marketingowych oraz międzydziałowych wraz z ich budżetowaniem i rozliczeniem końcowym projektu
- znajomość procesów produkcji sesji zdjęciowych oraz wideo, wysokie wyczucie estetyki, znajomość trendów online, modowych oraz kulturowych
- biegła znajomość mediów społecznościowych oraz narzędzi do mierzenia ich skuteczności
- umiejętność badania i analizowania efektywności działań marketingowych online
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2-C1
- postawa „can do”, team spirit, zaangażowanie, sumienność, elastyczność, kreatywność, duża samodzielność i dobra organizacja pracy