Przygotowywanie oraz aktualizacja planogramów dla przydzielonych grup asortymentowych zgodnie z rocznym harmonogramem aktualizacji
Przygotowywanie rekomendacji asortymentowych na podstawie analizy sprzedaży zmierzających do optymalnego poziomu zapasu oraz zmaksymalizowania sprzedaży
Monitorowanie listingów produktów w ramach przydzielonej kategorii
Komunikowanie przeprowadzanych zmian w danym obszarze
Ścisła współpraca z działami: Zakupów oraz Zarządzania Asortymentem w celu realizacji założeń biznesowych oraz zapewnienia najefektywniejszego wykorzystania powierzchni handlowej powierzonej kategorii produktów
Udział w procesie rozwoju sieci – sklepy testowe, otwarcia, przebudowy sklepów
Bieżące monitorowanie trendów rynkowych i działań konkurencji
Nasze wymagania:
Dobra znajomość asortymentu związanego z branżą FMCG
Minimum średnie wykształcenie
Min. 3 lata doświadczenia w obszarze operacji lub/i w działach handlowych
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel)
Wysokie zdolności analityczne oraz umiejętność wyciągania trafnych wniosków i rekomendacji na podstawie danych
Umiejętność planowania i dobrej organizacji swojej pracy
Proaktywna postawa i inicjowanie działań
Umiejętność pracy w zespole
Praktyczna wiedza z obszaru merchandisingu oraz zachowań konsumenckich
Mile widziane
Wyższe wykształcenie
Znajomość narzędzi do tworzenia planogramów (JDA, Spaceman)
To oferujemy:
Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji, w biznesie o dużym potencjale do rozwoju
Udział w procesach oraz wyzwania umożliwiające rozwój kompetencji
Możliwość nauki i współpracy z doświadczonym i zaangażowanym zespołem
Dużą samodzielność oraz dynamiczne środowisko pracy