W 2023 r. ponad 170 milionów ludzi na całym świecie wyjedzie w poszukiwaniu pracy za granicą. Zatrudnienie transgraniczne jest nadal skomplikowane. Chcemy uprościć proces i móc pomóc jeszcze większej liczbie obcokrajowców. Aby to osiągnąć, budujemy platformę cyfrową, która w przejrzysty sposób połączy pracowników i pracodawców z różnych krajów. Do tego potrzebujemy Ciebie i Twoich umiejętności! Razem zmienimy sposób, w jaki odbywa się globalna migracja zarobkowa. Oferujemy długoterminowe partnerstwo i możliwość rozwoju w zwinnym środowisku.
Jesteśmy EWL. W 2022 roku pomogliśmy ponad 20 tysiącom z tych obcokrajowców znaleźć pracę i mieszkanie, zalegalizować pobyt i zaaklimatyzować się w UE. To czynni nas europejskim liderem z szybko bijącym sercem w Polsce.
Mamy razem dużo pracy do zrobienia.
Twój zakres obowiązków:
- Jako Partner Biznesowy/ Kontroler Finansowy będziesz stale współpracował z kluczowymi osobami z obszarów sprzedaży, operacji i finansów w naszej Grupie.
- Będziesz pracował na danych, interpretował je, analizował i oceniał ich wartość, a następnie w jasny i zwięzły sposób prezentował wnioski i wyniki do biznesu.
- Będziesz wspierał analitycznie inne działy w firmie – będziesz przygotowywał cykliczne analizy efektywności operacyjnej i finansowej, selekcjonował najistotniejsze biznesowo KPI dla poszczególnych segmentów biznesowych, monitorował odchylenia i wyciągał wnioski.
- Twoim zadaniem będzie zadbanie o regularną analizę wyników, wyłapywanie odchyleń i ocena kluczowych wskaźników finansowych i biznesowych. Będziesz sporządzał rekomendacje dotyczące zwiększenia rentowności, usprawnienia działalności.
- Będziesz uczestniczyć w cyklicznych spotkaniach z kierownictwem biznesowym.
- Weźmiesz udział w przygotowywaniu budżetu rocznego oraz zadbasz o jego dokładność współpracując ze sprzedażą i operacjami.
- Weźmiesz udział w usprawnieniu procesów biznesowych i budowaniu efektywnych narzędzi analitycznych wspierających operacyjnie biznes.
- Będziesz współtworzył dashboardy zarządcze w Power BI.
- Twoja praca będzie miała aktywny wpływ na podejmowane na co dzień decyzje, kształtując strategię i wpływając na rozwój całej organizacji.
Nasze oczekiwania:
- Zorientowanie na biznes, rozumienie i przewidywanie potrzeb sprzedaży, operacji, managementu.
- Minimum 3-4-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansów na stanowisku Finance Business Partner, Business Controller lub pokrewnym.
- Umiejętność prezentacji, formułowania opinii i wywierania wpływu.
- Elastyczność, umiejętność pracy w szybko rosnącej organizacji.
- Dociekliwość, skrupulatność i proaktywne nastawienie do pracy, zorientowanie na rozwiązywanie problemów.
- Umiejętność selekcji najistotniejszych biznesowo informacji, bieżącej identyfikacji problemów, wyciągania wniosków i proponowania skutecznych rozwiązań.
- Zdolność do przedstawiania w sposób przejrzysty i zrozumiały wyników przeprowadzonych analiz, ich wpływu na biznes obecnie oraz potencjalnych ryzyk w przyszłości.
- Bardzo dobra znajomość rachunkowości zarządczej i finansów przedsiębiorstwa.
- Biegłość w posługiwaniu się MS Excel.
- Mile widziana znajomość Power BI
- Minimum 3-4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów.
- Wykształcenie wyższego (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne).
Z naszej strony oferujemy:
- Budżet szkoleniowy umożliwiający stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój kompetencji.
- Benefity: prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport i platformę kafeteryjną.
- Atrakcyjne warunki finansowe i premię, uzależnioną od wyników projektów.
- Migracja zarobkowa to jedno z największych wyzwań w dzisiejszym świecie - będziesz miał realny wpływ na to, jak będzie w przyszłości.
- Uczestnictwo w budowaniu organizacji i swoboda w podejmowaniu decyzji.
- Możliwość zaangażowania się w nowe projekty inwestycyjne.
- Możliwość awansu wewnątrz firmy.
- Swobodna i partnerska atmosfera pracy.
- Ciekawe, samodzielne i pełne wyzwań stanowisko.
- Możliwość kształtowania procesów i dużą autonomię w pracy.
- Zatrudnienie na UoP lub B2B.
- Pracę w systemie hybrydowym.