W Eximo Project zajmujemy się integracją systemów informatycznych oraz projektowaniem infrastruktury sieciowej. Realizujemy również projekty związane z bezpieczeństwem danych.
Prowadzimy działalność outsourcingową, konsultingową i dydaktyczną, obejmującą kompleksową obsługę informatyczną, audyty bezpieczeństwa oraz szkolenia z cyberbezpieczeństwa i obsługi systemów informatycznych.
Świadczymy usługę wsparcia technicznego – Service Desk. W nowoczesnym Call Center codziennie realizujemy zgłoszenia od tysięcy obsługiwanych przez nas użytkowników.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii jesteśmy w stanie zaoferować Ci rozwiązania IT spełniające nawet najbardziej indywidualne wymagania w codziennej pracy.
Doświadczenie zdobywamy, biorąc udział w projektach realizowanych dla sektora publicznego, finansowego, handlowo-usługowego oraz przemysłowego.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Presales Technical Specialist, która będzie naszym wsparciem technicznym w działaniach handlowych.
Miejsce pracy: Bydgoszcz, hybryda 50/50
🚀 Jakie zadania na Ciebie czekają? 🚀
- realizacja działań na pograniczu IT i handlu,
- uczestnictwo w spotkaniach z klientami,
- współpraca z zespołem handlowym i pozostałymi działami firmy, udzielanie wsparcia technicznego,
- współpraca z producentami/dystrybutorami,
- przygotowywanie specyfikacji produktowo-ilościowych i innych dokumentów niezbędnych w procesie przygotowywania oferty.
🚀 Jakie kompetencje są ważne na tym stanowisku? 🚀
- znajomość podstawowych zagadnień odnośnie serwerów, macierzy, NAS, ich parametryzacji zgodnie z wymaganiami klienta,
- znajomość podstawowych zagadnień sieciowych w kontekście: routerów, switchy, UTM, Access Point, istotnych parametrów i doboru sprzętu pod wymagania Klienta,
- wiedza z zakresu licencjonowania Microsoft Windows Server, RDS, SQL, Microsoft 365,
- znajomość rozwiązań antywirusowych, DLP, back-upu,
- znajomość DHCP, Active Directory, DNS, routing, VLAN, VPN, RDS,
- wiedza z zakresu rozwiązań oferowanych w ramach MS365,
- umiejętność przygotowywania specyfikacji produktowo-ilościowych z uwzględnieniem czasochłonności wymaganych prac, wymagań Klienta oraz późniejszego utrzymania,
- zdolność do weryfikacji środowiska IT Klienta w kontekście posiadanego oprogramowania, rozwiązań serwerowych, sieciowych oraz klienckich,
- umiejętność dostosowania komunikacji dotyczącej aspektów technicznych tak, aby była zrozumiała dla nietechnicznego klienta,
- komunikatywność, umiejętność budowania relacji,
- empatia i asertywność,
- zaangażowanie, umiejętność pracy nad trudnościami i ich pokonywania, gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu.
🚀 Co chcemy Ci zaoferować? 🚀
- profesjonalne wdrożenie, abyś mógł/mogła czuć się komfortowo już od pierwszego dnia pracy,
- pracę w niedużej (~30 osób) firmie, stawiającej nie na ilość, a na jakość usług,
-
partnerską, zdrową atmosferę i zespół, który potrafi wspierać się w każdej sytuacji, którego mocną stroną jest otwartość i nietuzinkowe poczucie humoru,
- udział w realizacji ciekawych projektów dla średnich, dużych firm oraz jednostek samorządu terytorialnego, abyś miał(a) szansę poszerzać swoje kompetencje,
- narzędzia niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków (laptop, telefon), abyś mógł/mogła łatwiej realizować swoje zadania,
- możliwość pracy hybrydowej (standardowo 50/50, ale jesteśmy otwarci na Twoje potrzeby), nasze biuro znajduje się w Bydgoszczy przy ul. Poznańskiej,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od Twoich potrzeb,
- wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7 000-9000 zł brutto (uop) lub 8 000–10 000 zł netto (b2b), w zależności od doświadczenia i umiejętności + system prowizyjny + nagroda uznaniowa,
- opiekę medyczną Lux Med, kartę MultiSport, pakiet MultiLife, ubezpieczenie grupowe Allianz, rozwój (dofinansowanie do szkoleń, firmowa biblioteczka), firmowe lunche/wyjścia/wyjazdy i słynne „owocowe czwartki” (choć u nas poniedziałki :)).
🚀 Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny? 🚀
- pierwszy to wysłanie przez Ciebie CV, które następnie analizujemy i selekcjonujemy –zapraszamy do aplikacji :) Ważna jest dla nas bieżąca informacja zwrotna, dlatego skontaktujemy się z każdym kandydatem, aby poinformować, czy chcemy zaprosić Cię na kolejny etap,
- drugi (online, Teams) – spotkanie z Mariką z działu HR https://www.linkedin.com/in/marika-ptak/,
- trzeci to spotkanie w siedzibie firmy, z Mariką i potencjalnymi przełożonymi – wcześniej otrzymasz od nas mailowo zadanie praktyczne, które będziesz mógł/mogła zaprezentować na spotkaniu.