Cześć
Fajnie, że do nas zaglądasz 😉
Aktualnie do naszej Agencji szukamy młodszego specjalisty/stki od… influencerów!
Potrzebujemy kogoś, kto ogarnia świat sociali, zna aktualne dramy i konflikty, ale także trendy, nowości i wszystko to czym żyje obecny świat internetu. Zależy nam również na kimś, kto ma już doświadczenie na podobnym stanowisku i potrafi czytać briefy od klientów .
Także jeśli jesteś osobą, która doskonale orientuje się w świecie influencerów, ma swoich ulubionych twórców, wie kto, z kim i co świetnie robi to nie wahaj się i pisz! 🖊️
Twoje zadania:
Twoim głównym zadaniem będzie wsparcie zespołu Influencer Marketing Management w prowadzeniu projektów i kampanii w udziałem influencerów. A co to dokładnie znaczy? 👇
- będziesz aktywnie poszukiwać nowych twórców oraz partnerów do współpracy
- trendwatching - monitorować, śledzić i wyszukiwać nowych trendów w sieci
- brać udział w tworzeniu konceptów kreatywnych
- przygotowywać briefy dla influencerów
- przygotowywać harmonogramy działań z influencerami i updatować na bieżąco
- sprawować nadzór nad publikacjami twórców
- monitorować przebieg projektów
- przygotowywać raporty wraz z analizą efektywności prowadzonych działań, i przedstawianiem rekomendacji
- ściśle współpracować z działem Kreacji, Strategii oraz Client Service
- Szukać inspiracji, innowacji w zakresie kampanii influencerskich
Doceniamy proaktywne podejście do prowadzonych działań, w tym proponowanie nowych i kreatywnych rozwiązań.
Nasze wymagania:
- minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji reklamowej/domu mediowym/agencji influencerskiej
- dobra organizacja pracy (w tym ogarnianie formalności związanych ze współpracami)
- bardzo dobra orientacja w trendach i formatach środowiska Meta, TikTok, YouTube.
- umiejętność czytania briefów klienckich
- proaktywność w sytuacjach kryzysowych - tak, zdarzają się 🤷♀️
- "Czucie" specyfiki contentu i kreatywne podejście do kampanii
- zacięcie strategiczne - w Feeders Agency pracujemy w modelu the only boss is the work itself - co znaczy, że najlepsze kreacje powstają dzięki pracy zespołowej, słuchaniu siebie nawzajem i czerpaniu ze wspólnego doświadczenia. Dlatego im większy zakres Twoich zainteresowań jeśli chodzi o komunikację w SoMe, tym lepiej!
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - jesteś osobą śmiałą i bezpośrednią ➕ dla Ciebie
- znajomość narzędzi do analizy profili influencerów
- znajomość MS Office/Google Workspace
Co oferujemy:
- pracę w #TOP 3 Agencji Kreatywnych w Polsce
- możliwość pracy hybrydowej
- praca z mega kreatywnymi ludźmi
- praca dla klientów będących liderami w swoich kategoriach (Grupa Żywiec, P&G, Danone, Cinema City, Pepsi,td.)
- budżet szkoleniowy, który pozwoli Ci rozwijać zarówno w miękkie jak i twarde kompetencje
- pakiet premium Enel Med z możliwością dopisania bliskich
- darmowe lekcje angielskiego
- pakiet Multisport
- w biurze lodówki pełne Ż i Pepsi 🧋🍺
Feeders Agency z pomocą HearMe wspiera kondycję psychiczną swoich pracowników oferując nielimitowane konsultacje psychologiczne online, webinary i warsztaty. Wspólnie dbamy o to, by serce i głowa naszych pracowników były spokojne. 🧠❤️
Czekamy na Twoje CV