Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Junior Admin Specialist 📊💰
Finanse
Flatmate

Junior Admin Specialist 📊💰

Flatmate
Warszawa
5 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
dobra organizacja pracy
rachunkowość
finanse
podstawy księgowości
dokładność
Proaktywność
Friendly offer
Opis stanowiska

Cześć 👋,

  • Poszukujesz nowego wyzwania w obszarze administracji?
  • Masz doświadczenie w księgowości?
  • Potrafisz efektywnie organizować pracę sobie i innym?
  • Chcesz pracować w nowoczesnej firmie używającej aktualnej technologii i narzędzi do ułatwiania sobie pracy?
  • Posiadasz status studenta/ki?

Dobrze się składa, właśnie kogoś takiego szukamy ;)


🕵️ Kim jesteśmy i co robimy ?


Zajmujemy się automatyzacją najmu - dla właścicieli mieszkań i lokatorów.

Nie jesteśmy agencją, nie chodzimy w garniturach, a do nieruchomości podchodzimy niestandardowo:

  • Oszczędzamy czas, pieniądze, energię i nerwy właścicielom mieszkań i lokatorom.
  • Automatyzujemy najem, korzystając z najnowszych narzędzi do optymalizacji pracy i tworząc własne narzędzia.
  • Opiekujemy się nieruchomościami naszych klientów, załatwiamy rozliczenia i wszystkie kwestie formalne.


🚀 Odezwij się do nas, jeśli:

  • Posiadasz bardzo dobrą organizację pracy i zawsze dotrzymujesz terminów.
  • Twój codzienny uśmiech jest Twoim znakiem rozpoznawczym! 😁
  • Masz doświadczenie min. 1 rok w pracy z dokumentami (admin, księgowość, operacje firmy)
  • Masz status studenta/ki, najlepiej na kierunkach takich jak finanse, rachunkowość lub pokrewne.
  • Dokładność i dbałość o szczegóły to Twoje drugie imię.
  • Znasz podstawy księgowości i jesteś otwarty/a na dalszy rozwój w tej dziedzinie.
  • Charakteryzujesz się komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji zarówno z klientami, jak i zespołem.
  • Posiadasz znajomość narzędzi biurowych i jesteś gotowy/a do nauki obsługi specjalistycznego oprogramowania do obsługi najmu.


Co również będzie atutem:

  • Cechuje Cię proaktywne podejście – starasz się szukać możliwości jak zrobić coś lepiej;
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta



💻 Czym będziesz się zajmować?

  • Bieżąca obsługa księgowa i administracyjna firmy, w tym fakturowanie i rozliczenia z właścicielami nieruchomości oraz lokatorami.
  • Obsługa klienta - kontakt z lokatorami i właścicielami mieszkań w celu zapewnienia satysfakcjonującego poziomu komunikacji,
  • Zarządzanie bieżącymi operacjami - nadzór nad firmowym mailem, podpisywanie umów z klientami, onboarding nowych mieszkań, rozliczenia administracyjno-księgowe, nadzorowanie procesu wynajmu, kontakt z kontrahentami,
  • Budowanie i rozwijanie bazy wiedzy o firmie: procesy, instrukcje, dokumentacja.


💰 Co oferujemy?


5500-6000 netto - brutto (przy statusie studenta) oraz:

  • Wdrożenie i przygotowanie - na etapie wdrożenia widzimy się stacjonarnie, żebyś szybko poznał(a) działanie firmy,
  • Pracę zdalną - po wdrożeniu Cię do zespołu działamy online, lub jeśli wolisz - hybrydowo - praca musi odbywać się natomiast na terenie Warszawy, bo czasem trzeba załatwić coś "na mieście",
  • Wiedzę o optymalizacji procesów - zwiększanie efektywności organizacji oraz własnej,
  • Umiejętność obsługi narzędzi do zarządzania zadaniami i automatyzacji (SON, Airtable, Clickup, Notion, ChatGPT, Calendly, Make i wiele innych)
  • Wiedzę o nieruchomościach - z pewnością przyda Ci się ona w przyszłości,
  • Duży wpływ na rozwój firmy - w dużej mierze od Ciebie będzie zależało jak organizacja będzie wyglądała w przyszłości.


🎯 Next steps?

  1. Wysyłasz do nas CV.
  2. Przesyłamy do Ciebie krótkie zadanie, abyś mógł/a zrozumieć na czym polega stanowisko (chcemy być “on the same page” od samego początku).
  3. Umawiamy się na rozmowę online z całym zespołem.


⏱️ Godziny pracy:

Praca w godzinach 9:00-10:00 - 17:00-18:00 (pn-pt)

5 500 - 6 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

Sprawdź podobne oferty