Jakie będą Twoje obowiązki:
· Zabezpieczanie zasobów i koordynacja kluczowych procesów operacyjnych dla klientów i pracowników tymczasowych
· Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami
· Optymalizacja działań operacyjnych pod kątem efektywności, rekomendowanie zmian
· Podejmowania działań sprzedażowych w zakresie cross sell i up sellingu
· Prowadzenie doradztwa dla Klienta w zakresie usług pracy tymczasowej i outsourcingu
· Identyfikowanie potrzeb klientów oraz ocena możliwości rozwoju
· Analiza rynku i konkurencji, monitorowanie trendów rynkowych
· Wsparcie dla Dyrektora Operacji i Rozwoju
Idealny kandydat posiada:
· Min 2-3 lata na podobnym stanowisku
· Wyksztalcenie wyższe preferowane: Zarządzanie zasobami Ludzkimi lub nauki społeczne
· Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji
· Znajomość ustawy o pracy tymczasowej
· Doskonale zdolności komunikacyjne, relacyjność,
· Umiejętność analizy danych, rozwiązywanie problemów, podejmowania decyzji
· Czynne prawo jazdy kat. B
· Biega znajomość MsOffice
Mile widziane
· Doświadczenie pracy w agencji pracy tymczasowej
Co możemy Tobie zaoferować:
· Niezbędne narzędzia do pracy, tj. laptop, telefon oraz samochód służbowy
· Kulturę pracy opartą na zaufaniu, szacunku i wzajemnej uczciwości
· Sprawczość, to Ty kreujesz swoje stanowisko pracy
· Dużą samodzielność w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego
· Formę współpracy adekwatną do Twoich potrzeb