Specjalistka/ta ds. Komunikacji
Marketing

Specjalistka/ta ds. Komunikacji

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

social media

tworzenie infografik

przygotowanie treści

monitoring mediów

utrzymanie relacji

organizacja wydarzeń

współtworzenie strategii

Materiały prasowe

Mile widziane

SEO

Wordpress

polityka klimatyczna

e-marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?


Fundacja Instrat jest progresywnym think-tankiem, wspierającym debatę i polityki publiczne otwartymi danymi i badaniami, działającym na rzecz sprawiedliwej, zielonej i cyfrowej gospodarki. Nasze programy badawcze obejmują zagadnienia energii i klimatu, zrównoważonych finansów, gospodarki cyfrowej oraz rynku pracy i nierówności. Jesteśmy ponad 20-osobowym zespołem ekspertek i ekspertów z poczuciem misji działania na rzecz interesu publicznego.


Więcej o nas na stronie www.instrat.pl

Kontakt: jobs@instrat.pl


🤓Młodsza/y specjalistka/ta ds. komunikacji ||| Specjalistka/ta ds. komunikacji


Wymagania


  • Co najmniej rok (junior) albo co najmniej 3 lata (specjalistka/a) doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pisaniu materiałów prasowych i prowadzeniu kont social media
  • „Lekkie pióro” - umiejętność dynamicznego i kreatywnego pisania
  • Znajomość rynku i najnowszych trendów w komunikacji online z naciskiem na media społecznościowe
  • Umiejętność tworzenia grafik i infografik, np. w Canvie, Adobe Illustrator, Flourish
  • Znajomość narzędzi do współpracy zespołowej (lub gotowość do zapoznania się z nimi) - Google Workspace, Slack, Monday
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność ustalania priorytetów i wysoka etyka pracy
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2
  • Mile widziana znajomość WordPress i zasad SEO
  • Mile widziana znajomość narzędzi do e-mail marketingu (np. MailChimp, GetResponse)
  • Mile widziana znajomość zagadnień polityki klimatycznej i/lub energetycznej


Zakres obowiązków


  • Przygotowywanie materiałów prasowych z naciskiem na media online (informacje prasowe, newslettery, mailingi, posty na social media)
  • Przygotowywane infografik i materiałów promocyjnych
  • Przygotowywanie i aktualizacja treści na stronie internetowej Fundacji
  • Samodzielne prowadzenie konta Fundacji na Twitterze, Facebooku, Linkedinie
  • Śledzenie debat gospodarczych i politycznych w zakresie zainteresowań Fundacji z naciskiem na media społecznościowe i portale online
  • Kontakt z mediami i partnerami
  • Monitoring mediów
  • Współtworzenie i prowadzenie bazy dziennikarzy, redakcji i mediów oraz utrzymywanie z nimi kontaktów w zakresie komunikowania działań Fundacji
  • Pomoc w organizacji spotkań, webinariów, konferencji i innych wydarzeń Fundacji
  • Współpraca z innymi zespołami Fundacji w zakresie prowadzonych działań marketingowych
  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i wizerunkowej Fundacji


Oferujemy


💸 Wynagrodzenie na poziomie 6 000 – 9 000 PLN brutto miesięcznie (umowa o pracę) w przeliczeniu na pełny wymiar pracy (1/1) - zależne od posiadanego doświadczenia i umiejętności

🤝 Możliwość współpracy z szerokim gronem partnerów, w tym czołowymi ekspertami i instytucjami tworzącymi politykę klimatyczno-energetyczną, cyfrowej gospodarki oraz zrównoważonych finansów w Polsce i Europie: sektor publiczny, związki branżowe, uczelnie i instytuty badawcze, think-tanki, konsulting, NGO - przy zachowaniu niezależności w zakresie agendy i finansowania💪🏼🤝🏼

🤓 Współkształtowanie i realizację strategii rozwoju organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku analityczno-badawczym w Polsce

💪 Samodzielność w realizacji zadań i dużą odpowiedzialność za osiągane wyniki, ale też wsparcie zespołu

🌍 Komfortowe miejsce pracy w postindustrialnej zielonej 🌼przestrzeni biurowej w ścisłym centrum Warszawy (+ Club Mate 🧃 kawa speciality od Cophi) oraz możliwość pracy zdalnej jak i przyprowadzania pupili do pracy🐶🐺

🚀 Wewnętrzne szkolenia pracownicze

👫 Regularne spotkania integracyjne😎


Jak aplikować?


Na zgłoszenia czekamy do 11 grudnia 2023 r. do godziny 23:59.


Nie musisz przygotowywać długiego listu motywacyjnego oraz polerować CV. Podeślij przynajmniej swojego CV* w języku polskim (lub swojego LinkedIn jeśli masz), prosimy jednak o uważne wypełnienie formularza. Może to zająć nawet kilkadziesiąt minut. Odpowiedzi powinny być zwięzłe, ale treściwe - sprawdzamy umiejętność efektywnej komunikacji swoich osiągnięć.


*Prosimy przy przesyłaniu dokumentów o umieszczenie klauzuli o następującej treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Rekomendowane oferty

Social Media&Content Specialist (Praca Online, B2B)

Nowa
Newgradvets
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
Canva
kreatywność
Nowa