• Oferty
  • Wszystkie ofertyRzeszówMarketingPerformance (SEM)Senior SEM/Performance/PPC Specialist
    Senior SEM/Performance/PPC Specialist
    new
    Marketing
    G2A

    Senior SEM/Performance/PPC Specialist

    G2A

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    G2A

    G2A

    G2A.COM is the world's largest and most trusted marketplace for digital entertainment, where more than 30 million people from 180 countries have purchased over 100 million items. Users can choose from more than 75,000 digital offerings incl. games, DLCs, in-game items, as well as non-gaming items such as gift cards, subscriptions, software or e-learning - sold by sellers from all over the world.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    GMC
    English
    Google Ads

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna
    Friendly offer

    G2A.COM to największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką. Na naszej platformie ponad 30 milionów osób ze 180 krajów kupiło już przeszło 100 milionów cyfrowych przedmiotów. Dlaczego? Sprzedawcy z całego świata prezentują u nas bogatą ofertę ponad 75 tysięcy cyfrowych kodów do gier, oprogramowania, kart podarunkowych, subskrypcji, DLC, przedmiotów w grach i zróżnicowanej cyfrowej rozrywki. Jesteśmy bezpieczną platformą zakupową, gdzie sprzedawcy gwarantują natychmiastową dostawę. 


    Co jeszcze nas wyróżnia? G2A.COM to miejsce współtworzone przez zespół 400 wyjątkowych ekspertek i ekspertów, reprezentujących 12 narodowości. Większość z nas pracuje hybrydowo, część zdalnie lub stacjonarnie w wybranej lokalizacji. Nasze centrum R&D znajduje się w Rzeszowie, dodatkowo mamy biura w Warszawie i Krakowie. Główna siedziba firmy znajduje się w Hong Kongu, a centrala w Amsterdamie.  

    Mówimy do siebie po imieniu, wzajemnie się wpieramy i dzielimy wiedzą. Działamy w oparciu o wartości DEI - Diversity, Equity & Inclusion. Zapewniamy szerokie możliwości rozwoju - w 2023 roku zrealizowaliśmy ponad 180 wydarzeń rozwojowych i wellbeing-owych. Pracujemy w dynamicznie zmieniającym się środowisku, na bieżąco wdrażamy i wykorzystujemy najnowsze technologie takie jak: sztuczna inteligencja (AI) czy rozszerzona rzeczywistość (AR), a także specjalistyczne rozwiązania z zakresu  

    cyberbezpieczeństwa. 


    Regularnie sprawdzamy zadowolenie z pracy. Według ostatniego badania aż 88% z nas jest zadowolonych z work-life balance, 93% docenia współpracę zespołową, a 83% wsparcie menadżerskie. Średni staż pracy w G2A.COM to aż 5 lat. Tu po prostu chce się być. 

    Dołączając do nas, będziesz mieć okazję współpracować i tworzyć projekty z międzynarodowymi markami takimi jak Google, PayPal, Amazon, VISA, Mastercard, PayU, EY, Synerise, Modivo, Empik czy Microsoft. Myślimy i działamy globalnie, a w codziennej pracy kierujemy się analizami i danymi, choć intuicja i przeczucie poparte doświadczeniem traktujemy również jako duży atut. Zapraszamy Cię na wspólną przygodę współtworzenia Gate2Adventure – bramy do świata cyfrowej rozrywki. Czekamy na Ciebie! 

     

     

    Jako Senior SEM Specialist staniesz się kluczową osobą w naszymzespole marketingu cyfrowego. Będzieszodpowiadać za pełne spektrum działań związanych z kampaniami reklamowymi w wyszukiwarkach internetowych. Twoje zadania będą obejmować planowanie strategii, tworzenie kampanii, zarządzanie nimi oraz ich optymalizację na platformach takich jak Google Ads, Bing Ads i innych. Będziesz pracować nad zwiększeniem widoczności naszych klientów w wynikach wyszukiwania, poprawiając zarówno ilość, jak i jakość ruchu na stronach internetowych. 

    Szukamy doświadczonej osoby, która posiada rozległą wiedzę i udokumentowane sukcesy w dziedzinie SEM. Twoje doświadczenie powinno obejmować zarządzanie dużymi budżetami reklamowymi, analizę danych oraz wykorzystanie narzędzi analitycznych do monitorowania i raportowania wyników kampanii. Będziesz odpowiadaćza ciągłe poszukiwanie nowych możliwości i trendów w SEM, aby dostarczać innowacyjne i skuteczne rozwiązania. 

    Oprócz umiejętności technicznych, oczekujemy od Ciebie doskonałych zdolności komunikacyjnych. Zależy nam na osobie proaktywnej, samodzielnej i zorientowanej na wyniki, gotowej do podejmowania wyzwań i odpowiedzialności za realizację celów biznesowych. Możesz liczyć na nasze wsparcie i szerokie możliwości rozwoju zawodowego orazdoskonalenia swoich umiejętności. Dołącz do naszego zgranego zespołu i pomóż nam tworzyć kampanie, które przekładają się na realne wyniki i sukces naszych klientów. 

     

    Za co będziesz odpowiadać: 

    • Planowanie, tworzenie i zarządzanie kampaniami w zakresie SEM (Google, Bing Ads) 
    • Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii w oparciu o wskaźniki KPI 
    • Przeprowadzanie testów A/B w celu ciągłej optymalizacji kampanii i poprawy wyników 
    • Zarządzanie budżetami reklamowymi i maksymalizacja efektywności wydatków na reklamy 
    • Ścisła współpraca z zespołem marketingu, commercial, creative, analytics, product oraz innych działów w celu zapewnienia spójności działań i wdrażania innowacyjnych rozwiązań 
    • Udział w strategicznym planowaniu działań w zakresie SEM i dostosowywanie strategii do zmieniających się warunków rynkowych 
    • Śledzenie najnowszych trendów i zmian w branży oraz implementacja najlepszych praktyk 
    • Wspieranie rozwoju produktów poprzez współpracę z zespołami technicznymi w celu wdrażania innowacyjnych rozwiązań oraz proaktywne informowanie działu produktu o konieczności wdrożenia zmian, wynikających np. ze zmian w polityce reklamowej 


    Świetnie pasujesz do tej roli, jeśli: 

    • Posiadasz przynajmniej 3 letnie doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii Google Ads (Performance Max, sieć wyszukiwania, sieć reklamowa, kampanie produktowe, kampanie video) 
    • Posiadasz zaawansowaną znajomość narzędzi do zarządzania kampaniami reklamowymi takimi jak: Google Ads, Bing Ads, Google Analytics 4, Google Tag Manager 
    • Posiadasz doskonałe umiejętności analityczne i zdolność do interpretacji danych 
    • Sprawnie korzystasz z Excela 
    • Znasz narzędzia i metodologię testowania A/B 
    • Potrafisz prognozować i planować budżet oraz dobierać odpowiednie kanały i szacować potencjalne wyniki kampanii 
    • Znasz pojęcie lejka marketingowego oraz procesów i strategii związanych z prowadzeniem użytkowników_czek przez poszczególne jego etapy, od pozyskania po konwersję i retencję 
    • Posiadasz aktualną wiedzę z zakresu SEM, E-commerce oraz Digital Marketingu 
    • Posiadanie zdolności do kwestionowania sytuacji zastanej i śmiałości do burzenia status quo 
    • Wykazujesz się dużą samodzielnością i umiejętnością podejmowania decyzji używając przekonujących argumentów 
    • Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie minimum B2, zarówno w mowie, jak i w piśmie 
    • Potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne 
    • Jesteś osobą zaangażowaną, proaktywną i masz chęć stałego rozwoju  
    • Posiadasz nieszablonowe podejście do rozwiązywania zadań – świadoma kontynuacja działan, które się sprawdzają oraz eliminacja tych, które nie przynoszą rezultatów biznesowych 

     

    Dlaczego warto do nas dołączyć: 

    • Możesz pracować hybrydowo i/lub zdalnie 
    • Będziesz brać udział w wielu działaniach związanych z Performance Marketingiem oraz Brand Awareness 
    • Będziesz mieć możliwość rozwoju i realny wpływ na rozwój rynku amerykańskiego i europejskiego 
    • Otrzymasz niezbędne narzędzia pracy, takie jak laptop i/ lub telefon 
    • Możemy udostępnić i przesłać do Twojego domowego biura wybrane przez Ciebie sprzęty ergonomiczne i elektroniczne takie jak podnóżki, piłki do siedzenia przy biurku, fotel i podpórkę pod plecy, monitor, podkładkę pod mysz, stację dokującą, mysz, klawiaturę i słuchawki 
    • Dbamy o work life fit i well-being naszego zespołu 
    • Dajemy możliwość realizacji własnych pomysłów i je doceniamy 
    • Wspieramy rozwój kompetencji, umożliwiamy udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych 
    • Działamy w oparciu o wartości DEI - Diversity, Equity & Inclusion (różnorodność, równość i włączenie) 
    • Wspieramy inicjatywy oddolne, angażujemy wspólnie się w działania charytatywne 
    • Mamy wartościowe benefity, takie jak welome pack, vouchery do platformy Motivizer (co miesiąc wszyscy G2Anians dostają pakiet 200 punktów o wartości 200 zł, które mogą przeznaczyć na wiele usług i produktów znanych marek, dostępnych na platformie), opiekę medyczną, kartę Multi Sport, możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych oraz konferencjach branżowych i wiele innych 
    • Otrzymasz kody zniżkowe do wykorzystania na platformie sprzedażowej G2A.COM, abyś mógł_mogła cieszyć się korzyściami naszych ofert i usług

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Przedsiębiorczy Senior Google Ads - zdalnie

    Przedsiębiorczy Senior Google Ads - zdalnie

    Nowa
    2 070 - 2 588 usd
    Kaman Marketing
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Google Ads
    Performance
    marketing
    Nowa
    SEM Specialist/ Google Ads Specialist

    SEM Specialist/ Google Ads Specialist

    Nowa
    1 605 - 2 200 usd
    Get Noticed Agency
    Poznań
    dobra organizacja pracy
    kreatywność
    Angielski
    Nowa
    Google Ads Mid Specialist

    Google Ads Mid Specialist

    Nowa
    Decathlon Sp. zo.o.
    Pruszków
    Angielski
    Microsoft Ads
    analityczne myślenie
    Nowa
    ASO (Google Play) Specialist

    ASO (Google Play) Specialist

    Nowa
    capital.com
    Warszawa
    analytical skills
    App Store Algorithms
    Google Play
    Nowa
    Account Excutive

    Account Excutive

    Nowa
    DDB Warszawa
    Warszawa
    komunikatywność
    Angielski
    dobra organizacja pracy
    Nowa