Poszukujemy samodzielnego Digital markieteria z doświadczeniem w firmie IT, który dołączy do zespołu Marketingu i Sprzedaży w Gate-Software, gdzie tworzymy i rozwijamy oprogramowanie e-commerce za pomocą silnika Magento.
Będziesz pracował/a przy promowaniu treści online i tworzeniu contentu marketingowego wspierającego sprzedaż B2B.
Naszą strategią marketingową jest Account-Based Marketing (ABM) dla usług w IT, dlatego ważne na tym stanowisku jest odnajdywanie się w zarządzaniu treściami biznesowymi skierowanymi do wąskiej grupy odbiorców .
Zakres obowiązków:
- Tworzenie, redagowanie i publikacja wysokiej jakości tekstów eksperckich (artykuły, ebooki, case studies, materiały marketingowe), które odzwierciedlają najnowsze trendy i najlepsze praktyki w branży e-commerce
- Dbanie o optymalizację treści pod kątem SEO
-
Monitorowanie działań marketingowych i analizowanie wyników w celu optymalizacji kampanii i lepszego dostosowania do potrzeb grupy docelowej używając narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics.
- Działania w mediach społecznościowych ( prowadzenie firmowego konta na LinkedIn i Facebook)
- Opracowywanie podstawowych materiałów graficznych
- Współpraca i stała komunikacja z działem sprzedaży
Aplikuj jeśli masz:
- minimum 3 lata doświadczenia w digital marketingu
- znajomość narzędzi SEO i najlepszych praktyk w zakresie optymalizacji treści
- skrupulatność, dbałość o szczegóły
- wysokie kompetencje organizacyjne i umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
- j. angielski w stopniu komunikatywnym ( min B2)
- znajomość zagadnień z obszaru marketingu online (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads, mailingi) oraz analityki internetowej
- znajomość Senuto, Semstorm, SurferSEO i narzędzi AI
Mile widziane:
- doświadczenie z branża e-commerce, najlepiej przy pisaniu tekstów
- doświadczenie w przeprowadzaniu wywiadów i pracy z ekspertami branżowymi
- doświadczenie w korzystaniu z narzędzi AI
Oferujemy:
- Dofinansowanie do karty Multisport i prywatnego ubezpieczenia medycznego
- Wsparcie i szkolenie w pierwszych miesiącach pracy (materiały, mentoring, kursy, literaturę)
- Jasną, spersonalizowaną ścieżkę kariery
- Refundowane szkolenia i kursy
- Elastyczne godziny pracy
- praca hybrydowa (dwa razy w tygodniu praca z naszego biura w Tarnowie)
Etapy rekrutacji:
- Etap 1: Rozmowa wstępna z rekruterką
- Etap 2: Podesłanie próbek napisanych przez Ciebie tekstów (artykułów, notek, case studies)
- Etap 3 : Rozmowa praktyczna z managerem działu sprzedaży