Analyst / Digital Marketing Analyst
BI & Data

Analyst / Digital Marketing Analyst

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

e-commerce

Google Analytics

odpowiedzialność

Mile widziane

język angielski

excel

multitasking

samodzielność

skuteczna komunikacja

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć, dzień dobry!


Jesteśmy Get Noticed, czyli jedną z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to 28 specjalistów. Agencja posiada 7 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: PPC Ads, Social Ads, SEO, Social Media, Graphic Design, Customer Success oraz Analityka.

Z każdym z tych działów będziecie współpracować oraz każdy z tych działów minimum raz w miesiącu prowadzi wewnętrzne szkolenia, aby każdy mógł stale rozwijać swoje kompetencje.


To wszystko w samym centrum Poznania, w nowoczesnym biurze ze świetnymi Liderami oraz Menedżerami działów. Dodatkowo wsparcie zarządu, który nie jest oderwany od rzeczywistości i bardzo czynnie bierze udział w rozwoju agencji i wspieraniu każdego w Get Noticed. Zobacz, jak u nas jest:

https://youtu.be/obkKAxYfde8

 

Jesteś spoza Poznania? Żaden problem, nasze biuro zlokalizowane jest zaledwie 3 minuty od dworca (z zegarkiem w ręku!), a do sprawnej pracy zakładamy minimum 2 wizyty w miesiącu w Poznaniu.

 

Agencja posiada status Facebook Marketing Partner, najwyższy status Partnera Premier od Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada takie wyróżnienie), oraz Microsoft Advertising Certified Professional.

___________________________________________________________________________________


OBOWIĄZKI:

- budowanie nowych raportów odpowiadających na pytania biznesowe

- wyciąganie wniosków z danych i układanie biznesowych rekomendacji

- tworzenie zagregowanych raportów danych dla managerów i liderów odnośnie KPI w zespołach

- automatyzacja raportowania

- opracowywanie automatycznych notyfikacji dla odhyleń w danych

- agregowanie danych z wielu źródeł baz danych

- aktywne szukanie nowych możliwości w optymalizacji KPI


JAK WIDZIMY IDEALNĄ OSOBĘ NA TO STANOWISKO:

- znasz Google Analytics / GA4 opcjonlanie: BigQuery

- posiadasz doświadczenie z branżą e-commerce

- znasz narzędzia do wizualizacji danych (Looker, Sheets, opcjonalnie BI lub Tableau)

- dobrze znasz Google Sheets

- masz doświadczenie w analizach danych, źródeł, przepływu użytkowników, zdarzeń

- wiesz czym jest atrybucja i wielokanałowe konwersje

- znasz metody optymalizacji współczynnika konwersji

- rozumiesz procesy biznesowe, lubisz testować, potrafisz wyciągać wnioski i tworzyć z nich rekomendacje.


W zespole posiadamy już osobę o mocnych kompetencjach wdrożeniowca (Full Stack Developer), dlatego głównie zależy nam na umiejętnościach pracy z danymi, wyciągania biznesowych wniosków i układania rekomendacji.


___________________________________________________________________________________


Najważniejsze wartości, którymi się kierujemy to:


  1. proaktywność - silnie związana z ciągłym rozwojem,
  2. samodzielność i dobra organizacja własnej pracy,
  3. sumienność i skrupulatność w wykonywanej pracy.


Czego możesz się spodziewać od nas:


  1. pełnej otwartości i szacunku atmosfery,
  2. wsparcia od każdego z działów w firmie,
  3. własnego Macbooka Air M1,
  4. udziału w konferencjach i szkoleniach,
  5. wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności,
  6. pakiet medyczny Medicover i Multisport po okresie próbnym.

 

Chcesz wiedzieć więcej? Umów się z nami na rozmowę. 

 

Jeżeli spełniasz powyższe warunki, to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo. 

 

Zapraszamy też na naszą stronę:

https://getnoticedagency.pl/


Oraz Facebooka, Instagrama, LinkedIna:

www.facebook.com/getnoticedagency/

https://www.instagram.com/getnoticedagency/

https://www.linkedin.com/company/getnoticedagency/

Rekomendowane oferty

Konsultant CRM - Dynamics 365

Nowa
Netwise SA
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing automation
Analiza Danych
CRM
Nowa