👋 Cześć, dzień dobry!
Do działu Analityki poszukujemy Digital Analytics Specialist, który wspólnie z Joachimem - Team Leader’em działu będzie stawiać czoła ciekawym wyzwaniom w tym prężnie rozwijającym się obszarze.
Od początku istnienia agencji wiemy jak ważne jest podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane. Tym samym chcemy powiększyć nasz zespół Analityki i zaprosić do współpracy osobę, która zajmie się analizą danych pochodzących z różnych źródeł, a następnie na ich podstawie przygotuje rekomendacje dla klienta, abyśmy mogli jak najefektywniej wspierać i rozwijać jego biznes 🔝
🏢 Trochę o nas:
Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to około 30 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Social Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.
Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada także wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional oraz Microsoft Advertising Partner 🏅
💼 Do obowiązków na tym stanowisku należą:
- zbieranie danych z różnych źródeł online,
- praca na dużych zbiorach danych,
- przeprowadzanie testów A/B,
- rekomendowanie rozwiązań na podstawie swoich doświadczeń i danych,
- korzystanie z narzędzi analitycznych tj. Google Looker Studio, Google Analytics 4, Google Tag Manager, Spreadsheets,
- analiza sprzedaży, ruchu oraz zachowań użytkowników w serwisach w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy efektywności stron internetowych,
- współtworzenie i rozwijanie struktury systemu analiz oraz raportowania,
- śledzenie trendów z obszaru analityki e-commerce/marketingu oraz dostępnych narzędzi,
- śledzenie i raportowanie stopnia realizacji określonych KPI marketingowych,
- współpraca z pozostałymi działami w agencji tj. SEM, Social Ads, Customer Success,
- obsługa klientów (sporadyczny kontakt mailowy/ telefoniczny).
✅ Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:
- masz doświadczenie w obszarze analityki internetowej (najlepiej agencyjne),
- doskonale znasz pojęcia i procesy zachodzące w digital marketingu i e-commerce,
- płynne korzystasz z narzędzi tj. Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio, Excel,
- przeprowadzałeś/aś testy A/B i potrafisz wyciągnąć z nich wnioski,
- kreatywnie podchodzisz do rozwiązania problemów i próbujesz niestandardowych rozwiązań,
- umiesz okiełznać duży zbiór danych i przedstawić najważniejsze informacje w formie czytelnych raportów i wykresów (zrozumiałych dla osób, które nie pracują na co dzień w analityce),
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,
- w stopniu podstawowym znasz języki: HTML/CSS/JS.
🎁 Czego możesz się spodziewać od nas:
- atmosfery pełnej otwartości i szacunku,
- pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy,
- dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
- współpracy z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
- procesów, które usuwają chaos organizacyjny,
- poszukiwania błędów w procesach, a nie w ludziach,
- zaufania,
- jasno określonych celów i zadań w strukturze firmy,
- wsparcia od każdego współpracownika,
- Macbooka do pracy,
- udziału w konferencjach i szkoleniach,
- prawdziwej możliwości rozwoju,
- pakietu medycznego Medicover i Multisport po okresie próbnym.
👉 Chcesz wiedzieć więcej?
Zaaplikuj - chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy 😊
👉 Jak wygląda proces rekrutacyjny?
1️⃣ Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika - HR Business Partnerka. (15-30 min.)
2️⃣ Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie spotkanie z Joachimem - Team Leader'em działu Analityki (60 minut)
Zobacz, jak u nas jest!
📹 Get Noticed Agency - pozwól się zauważyć w Internecie!
🟦 Facebook
📷 Instagram
💼 LinkedIn