Oferty
Team Leader działu Social Ads
Marketing

Team Leader działu Social Ads

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Get Noticed Agency

Get Noticed Agency

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce. Agencja to zespół ponad 40 Specjalistów, którzy pracują w 9 działach. Dołącz do naszego zespołu, a na pewno nie wykonasz kroku w tył!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

analiza

performance marketing

PPC

Facebook Ads

e-commerce

Google Analytics

dobra organizacja pracy

team leader

Mile widziane

skuteczna komunikacja

język angielski

multitasking

samodzielność

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Cześć, dzień dobry!


Ze względu na intensywny rozwój naszego działu Social Ads, poszukujemy doświadczonego/doświadczonej Specjalisty/stki, który/a zostanie Team Leader’em 3-osobowego zespołu.


Aby jak najlepiej poznać zespół i naszych klientów chcemy, aby osoba na tym stanowisku przez pierwszych kilka miesięcy pracowała ramię w ramię z trójką naszych Specjalistów. Po tym okresie rozpocznie się proces wchodzenia w rolę liderską, aż do pełnego przejęcia obowiązków związanych z zarządzaniem projektami i zespołem.


Aby jednak pozostać “up to date” jeśli chodzi o realizację i optymalizację kampanii, nasi Team Leaderzy również obsługują swoich klientów. Podział pracy można określić w proporcji: 70% - praca z klientem i realizacje kampanii; 30 % - obowiązki liderskie.


Trochę o nas:

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji performance marketingu w Polsce! Aktualnie nasz zespół to około 30 specjalistów. Agencja posiada 8 działów, dzięki którym sprawnie i kompetentnie prowadzimy projekty. Są to: Google Ads, Facebook Ads, SEO, Social Media, Customer Success, Graphic Design, New Business oraz Analityka.


Agencja posiada status Meta Business Partner, najwyższy status Premier Partner Google (tylko 3% agencji w Polsce posiada także wyróżnienie), Microsoft Advertising Certified Professional oraz Microsoft Advertising Partner.


Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należą:

  • tworzenie i wdrażanie strategii reklamowych dla klientów,
  • optymalizacja reklam, ciągłe znajdowanie pomysłów i rozwiązań ulepszających kampanie,
  • optymalizacja i monitorowanie katalogu produktów (menedżera sprzedaży),
  • optymalizacja i monitorowanie poprawności działania menedżera zdarzeń,
  • branie udziału w szkoleniach organizowanych przez Meta,
  • zarządzania pracą 3-osobowego działu Social Ads,
  • współpraca z działami Customer Success, SEM, Graficznymi, Analityki i New Business,
  • optymalizacja procesów w dziale,
  • rozwijanie usług w obszarze Social Ads (m.in.Pinterest, TikTok).


Zastanawiasz się czy szukamy właśnie Ciebie? Tak, jeżeli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy w agencji marketingowej,
  • masz minimum trzy lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Facebook Ads,
  • masz minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii LinkedIn Ads,
  • bardzo dobrze znasz narzędzia: Google Analytics 4, Menedżer Reklam na Facebook’u,
  • wykazujesz się analitycznym myśleniem, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
  • jesteś kreatywny/a i wychodzisz poza schematy, testujesz, eksperymentujesz,
  • umiesz zarządzać projektami, a na zadania i wyzwania patrzysz z szerokiej perspektywy,
  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym.




Mile widziane:

  • znajomość platform tj. Pinterest, TikTok, Instagram


C

z

ego możesz się spodziewać od nas:


  • atmosfery pełnej otwartości i szacunku,
  • pracy w agencji „top of mind” w naszej niszy,
  • dbałości o to, by nasza marka była dobrze postrzegana,
  • współpracy z HR Business Partnerem i możliwości rozwoju kompetencji miękkich,
  • procesów, które usuwają chaos organizacyjny,
  • poszukiwania błędów w procesach, a nie w ludziach,
  • zaufania,
  • jasno określonych celów i zadań w strukturze firmy,
  • wsparcia od każdego współpracownika,
  • Macbooka do pracy,
  • udziału w konferencjach i szkoleniach,
  • prawdziwej możliwości rozwoju,
  • wynagrodzenia adekwatnego do umiejętności i doświadczenia,
  • możliwości współpracy w ramach UoP lub B2B,
  • pakietu medycznego Medicover i Multisport po okresie próbnym.


Chcesz wiedzieć więcej?

Zaaplikuj - jeśli spełniasz poniższe warunki - chętnie spotkamy się z Tobą na rozmowie rekrutacyjnej w formie Google Meet lub na żywo i przedstawimy Ci czym się zajmujemy. :)


Jak wygląda proces rekrutacyjny?*

  • Jeśli Twoje CV spełni nasze oczekiwania, skontaktuje się z Tobą Dominika - HR Business Partnerka. (30- 40 minut)
  • Jeśli rozmowa wstępna okaże się pozytywna, drugim etapem będzie spotkanie z Michałem - Menedżerem działu Social Ads i współzałożycielem agencji, podczas którego poprosimy Cię o rozwiązanie case study (60-90 minut)


*na zgłoszenia będziemy odpowiadać po 19.09


Zobacz, jak u nas jest!

https://youtu.be/obkKAxYfde8

www.facebook.com/getnoticedagency/

https://www.instagram.com/getnoticedagency/

https://www.linkedin.com/company/getnoticedagency/


Sprawdź podobne oferty pracy

💥 Specjalista ds. Allegro 💥

Nowa
5 000 - 10 000 pln
Agencja Pirk Spark
Kostrzyn
digital marketing
Allegro Ads
umiejętności analityczne
Nowa

Country Marketing Manager (French)

Nowa
SE Ranking
Kyiv
, Praca zdalna
Zdalnie
French
SaaS
digital marketing
Nowa

Account Manager

Nowa
6 000 - 7 000 pln
3m Projekt Sp.K.
Białystok
customer service
B2B
branża FMCG
Nowa

Specjalista ds. Allegro

Nowa
5 000 - 7 000 pln
AdsUp
Poznań
Kontakt z klientem B2B
Canva
Allegro
Nowa

Digital Marketing Manager

Nowa
10 000 - 14 000 pln
Vercom S.A.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
język angielski
SaaS
Nowa