Growth Marketing Lead (Meta and Google Ads)
Marketing

Growth Marketing Lead (Meta and Google Ads)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Facebook Ads

performance marketing

strategia marketingowa

Google Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Cześć, tu Giganci Programowania (Coding Giants)! 🧡


Naszą misją jest rozwijanie młodych talentów i pokazania im, że świat programowania i IT jest fascynujący i dla każdego! W duchu tej misji edukujemy onlinowo i stacjonarnie dzieci i młodzież z różnych języków programowania i nie tylko, wspierając budowanie kompetencji przyszłości, a to wszystko pod okiem wyjątkowych trenerów!🙂Po kilku latach rozwoju na rynku polskim, postanowiliśmy podbić świat i tak możesz nas spotkać już m.in. w Hiszpanii, Włoszech, Niemczech i wielu innych krajach! A to wszystko za sprawą fantastycznego teamu, który każdego dnia szerzy Gigantową misję.

Aktualnie możesz stać się częścią naszego GIGA teamu i dołączyć do nas na stanowisko Growth Marketing Lead (Meta and Google Ads) i wesprzeć nasz rozwój. 

 

🎯Szukamy Ciebie, jeśli:

  • masz min. 3 lata na stanowisku eksperckim/managerskim o podobnym zakresie działań,
  • performance marketing znasz wzdłuż i wszerz, zarówno od strony strategicznej, jak i podejścia “hands-on”,
  • masz doświadczenie z pracą na dużych budżetach reklamowych i umiesz nimi dobrze zarządzać,
  • masz doświadczenie w tworzeniu strategii performance marketingowej B2C implementacji performance marketingu na odpowiednich etapach lejka (super, jeśli pracowałeś_aś z kursami/szkoleniami),
  • potrafisz wymyślać, ustawiać i optymalizować kampanie performance marketingowe (w szczególności Google Ads i Meta Ads),
  • ustawiłeś_aś kampanie płatne nie tylko na rynku polskim, ale również europejskim,
  • masz doświadczenie w testach marketingowych i szukaniu nowych ścieżek/kanałów dotarcia do klienta,
  • potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski, a na ich podstawie tworzyć raporty i rekomendacje,
  • masz szeroką wiedzę dot. metryk performance marketingowych (dobrze wiesz, czym są np. CPA, CPL, CAC, FTB lub ROI),
  • doskonale znasz pojęcia takie, jak: strategia marketingowa, lejek marketingowy, lead generation,
  • świetnie zarządzasz swoim czasem oraz pracą i umiesz dzielić się wiedzą z innymi,
  • potrafisz briefować i współpracować z innymi działami np. content marketingu czy sprzedaży,
  • cechują Ciebie: odpowiedzialność za zadania, proaktywność, samodzielność i innowacyjność,
  • wiesz czym jest kultura feedbacku i stale dążysz do rozwoju siebie i zespołu, szukając rozwiązań, a nie problemów,
  • last but not least, znasz takie narzędzia, jak: Google Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, DV360, YT Ads, Meta Ads, GA4. 

 

🧩Dodatkowo, zdobędziesz ekstra punkty za:

  • praktyczną wiedzę z obszaru SEO, marketing automation i afiliacji,
  • masz doświadczenie w kampaniach B2B,
  • znasz się dobrze z takimi narzędziami, jak: TikTok Ads, LinkedIn Ads, Looker Studio,
  • posiadasz doświadczenie w pracy w startupie,
  • brałeś_aś udział w tworzeniu całościowych strategiach marketingowych.

 

🎉Na co dzień będziesz zajmować się:

  • kompleksowym zarządzaniem płatnymi kampaniami, w tym: planowanie, uruchamianie, optymalizacja kampanii, zarządzanie budżetem i raportowanie wyników,
  • codzienną pracą na kanałach performance marketingowych i dbaniu o efektywność kampanii (głównie Google i Meta Ads),
  • tworzeniem i optymalizacją strategii performance marketingowej,
  • współtworzeniem całościowej strategii marketingowej dla Gigantów Programowania,
  • tworzeniem i wdrażaniem procesów oraz dobrych praktyk z zakresu performance marketingu,
  • prowadzeniem testów kampanii płatnych i szukaniem nowych ścieżek dotarcia do klienta,
  • współpracą z innymi działami firmy, w tym m.in. z działem content, PR i sprzedaży w celu realizacji celów biznesowych firmy,
  • analizowaniem przeprowadzanych kampanii, a następnie wyciąganiem na podstawie danych wniosków i tworzeniem raportów oraz rekomendacji dla zarządu,
  • rozwijaniem swoich umiejętności w obszarze performance marketingu,
  • wspieraniem i rozwijaniem umiejętności digital marketingowych całego działu Performance Marketingu,
  • tworzeniem briefów dla działu kreatywnego w celu zapewnienia wysokiej jakości kampanii płatnych.

 

Otrzymasz od nas:

💸 konkurencyjne wynagrodzenie,

📑 pełną swobodę w wyborze rodzaju umowy,

🏘️ pracę w bardzo elastycznym trybie hybrydowym lub zdalną,

⏱️ elastyczne godziny startu pracy między 7:00, a 10:00 (rozumiemy też jeśli np. musisz wyskoczyć do lekarza),

🗺️ dogodną lokalizację biura (ul. Słomińskiego 15) z bardzo dużą ilością komunikacyjnych połączeń i możliwości dojazdu, które jest sercem naszej organizacji,

💻 służbowy sprzęt, aby wykonywać swoją pracę przyjemnie i efektywnie,

🤸 dofinansowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej LuxMed,

🚀 możliwości rozwoju i wprowadzania swoich inicjatyw i poczucia sprawczości w ramach naszej kultury,

🎈licznych okazji do integracji, celebracji, śmiechu i kolekcjonowania dobrych wspomnień,

🎉masę radości z pomagania młodym ludziom w pozyskiwaniu kompetencji przyszłości!

 

🧑‍💼Zanim do nas dołączysz, zobacz jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny, gdy już zaaplikujesz do Gigantów!

 

  1. 30 min online rozmowa HR z wybranymi kandydatami.
  2. Zadanie rekrutacyjne, które nie powinno zająć Ci więcej niż 2h.
  3. Spotkanie z naszą Head of Marketing oraz 1 z 4 Co-Founderów Gigantów - Dawidem! 🙂



To, co czujesz, że to Ciebie szukamy? 🔍 Daj się poznać i aplikuj tutaj! 🧡