Analityk Biznesowy
Finanse

Analityk Biznesowy

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

e-commerce

Jira

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków


  • Kontakt z potencjalnym oraz aktualnym klientem;


  • Bieżące monitorowanie potrzeb Klienta w zakresie istniejących rozwiązań;


  • Kompleksową analizę zgłaszanych przez Klienta zadań rozwojowych;


  • Konsultacje z zespołem developerskim;


  • Prowadzenie warsztatów z Klientem w celu lepszego poznania potrzeb biznesowych oraz wspólnego ustalenia rozwiązań odpowiadających potrzebom Klienta;


  • Przeprowadzanie wycen przeanalizowanych zadań;


  • Tworzenie dokumentacji projektu z określeniem kryteriów akceptacji i user stories


  • Analizę wprowadzenia nowych funkcjonalności do poszczególnych projektów


Nasze wymagania


  • Posiadasz teoretyczną jak i praktyczną znajomość funkcjonalności Magento zarówno ze strony frontend jak i backend;


  • Posiadasz dobrą znajomość terminologii eCommerce tj. czym są listingi, breadcrumbs, proces zakupowy;


  • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT;


  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2;


  • Potrafisz nawiązywać trwałe relacje biznesowe;


  • Świetnie organizujesz swój czas pracy i radzisz sobie z natłokiem zadań;


  • Posiadasz doświadczenie w obszarze wycen projektowych;


  • Zaawansowane funkcjonalności takich programów jak Excel czy Jira nie są Ci obce;


  • Posiadasz podstawową wiedzę w zakresie UX;


  • Znasz i stosujesz w praktyce metody pozyskiwania wymagań biznesowych od klienta;


  • Potrafisz ukazywać zebrane informacje w przejrzysty sposób, również z wykorzystaniem podstawowych diagramów UML i BPMN;


  • Potrafisz zarządzać niewielkimi projektami w metodologii Agile;


Mile widziane


  • Certyfikat Adobe Commerce Business Practitioner - Professional


  • Certyfikat Adobe Commerce Business Practitioner - Expert


To oferujemy


  • Elastyczne podejście w kwestii formy współpracy: B2B, UP;


  • W przypadku B2B - oferujemy 26 dni wolnych od świadczenia usług, płatne z naszej strony;


  • Narzędzia pracy: gwarantujemy niezbędny sprzęt do wykonywania pracy/usług;


  • W przypadku B2B: masz możliwość zakupu własnego sprzętu do pracy, a my pomożemy Ci sfinansować comiesięczne raty;


  • Dajemy Ci możliwość rozwoju w projektach, uczestnictwo w wewnętrznych warsztatach oraz możliwość zdawania certyfikatów;


  • Dostęp do platform edukacyjnych online, dzięki którym możesz poszerzać swoje umiejętności techniczne;


  • Program Poleć Znajomego - zaproś do współpracy kolegę/koleżankę, a my wynagrodzimy Ci to finansowo;


  • Pakiet medyczny Medicover, który pozwoli Ci zadbać o swoje zdrowie;


  • Kartę Multisport, aby zawsze być w dobrej formie;


  • Lekcje języka angielskiego, by podszlifować swój akcent;


  • Owocowe wtorki: oczywiście, że je mamy;


  • Imprezy integracyjne i pizza piątki, aby mieć okazję do rozmowy na żywo ze swoim zespołem;


  • Pracę w dopasowanym do Ciebie trybie: 100% z biura lub domowej kanapy? A może hybrydowo? Wybór należy do Ciebie;


  • Elastycznie podchodzimy również do kwestii startu pracy: jesteś rannym ptaszkiem czy może wolisz dłużej pospać? Startujemy między 7:00 a 9:30.


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Analiz i Rekomendacji Biznesowych

Nowa
Amica Group
Wronki
Microsoft Office Excel
Nowa

Project Manager – Renewable Energy / M&A

Nowa
People Link Sp.zo.o
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
modele finansowe
project management
analiza finansowa
Nowa