Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).
Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.
Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Sales & Additional Income Specialist
Obszar działania: Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Gdańsk
Miejsce zamieszkania: Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Realizacja portfelowej strategii generowania dodatkowych przychodów w budynkach należących do Globalworth (wynajem powierzchni wspólnych i reklamowych, odpowiedzialność za najem krótkoterminowy) we współpracy z Działem Zarządzania oraz Działem Asset & Leasing Management;
- Przygotowywanie profesjonalnych materiałów prezentacyjnych niezbędnych do realizacji celów sprzedażowych, we współpracy z Działem Marketingu;
- Opracowywanie i realizacja rocznych budżetów dodatkowych przychodów, follow-up we współpracy z Działem Analiz i Raportowania;
- Przygotowywanie i wdrażanie planu pozyskania sponsorów do realizowanych własnych bądź zewnętrznych eventów, w oparciu o bazę istniejących Najemców handlowych i biurowych oraz kontrahentów z rynku zewnętrznego, we współpracy z Działem Marketingu;
- Pozyskiwanie partnerów barterowych do realizowanych własnych kampanii i wydarzeń budynkowych, we współpracy z Działem Marketingu i Działem Prawnym;
- Negocjowanie i zawieranie umów najmu, umów sponsoringu i umów barterowych, we współpracy z Działem Marketingu i Działem Prawnym;
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z branżą nieruchomości;
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze leasingu / asset managementu, property managementu lub marketingu w branży nieruchomości komercyjnych;
- Doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania sponsoringu i portfelowej sprzedaży barterowej;
- Komunikatywność;
- Samodzielność w działaniu;
- Umiejętność nawiązywania długofalowych relacji;
- Umiejętność pracy w rozproszonej strukturze;
- Elastyczność;
- Bardzo dobra organizacja pracy i skrupulatność;
- Zaangażowanie;
- Otwartość na zmiany.
To oferujemy:
- Umowę zlecenia w niepełnym wymiarze czasu pracy,
- Możliwość nauki pracy w dziale HR,
- Elastyczne godziny pracy,
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy (dogodny dojazd),
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie na życie,
- MultiSport,
- Wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe w ramach platformy EAP,