Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Sales Manager (Flex Office)
new
Sprzedaż
Globalworth

Sales Manager (Flex Office)

Globalworth
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C level
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
najem powierzchni
flex office
cowork
nieruchomości komercyjne
Opis stanowiska

Globalworth jest wiodącym graczem w sektorze nieruchomości, który swoją działalność koncentruje na Polsce i Rumunii, dwóch największych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (CEE).

Globalworth nabywa, rozwija i zarządza aktywami ze szczególnym uwzględnieniem obiektów biurowych. Cel firmy to stać się właścicielem pierwszego wyboru dla szerokiej i rosnącej społeczności najemców reprezentujących międzynarodowe organizacje, które działają w regionie CEE.

Portfel Globalworth o wartości około 3 mld euro jest zarządzany przez zespół ponad 200 specjalistów zlokalizowanych głównie w Warszawie i Bukareszcie.


Do naszego Teamu poszukujemy Sales Managera (Flex Office), który z pasją i zaangażowaniem zajmie się:

  • Aktywnym poszukiwanie potencjalnych najemców biur serwisowanych,
  • Prezentacją dostępnych powierzchni,
  • Kompleksową obsługą sprzedaży usług biur serwisowanych, w tym przygotowanie i negocjowanie umów najmu,
  • Ścisłą współpracą z innymi działami firmy,
  • Monitoringiem i analizą rynku nieruchomości komercyjnych i ich najemców,
  • Obsługą posprzedażową i utrzymywaniem odpowiednich relacji z klientami,
  • Networkingiem branżowym, udziałem i współorganizacją eventów,
  • Przygotowywaniem analiz i raportów,


Wymagania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze sprzedaży/wynajmu nieruchomości,
  • Umiejętność budowania strategii sprzedaży i komunikacji,
  • Doświadczenie w budowaniu procesów sprzedaży zgodnych z grupą docelową,
  • Znajomość systemu CRM,
  • Doświadczenie w prowadzeniu skutecznych działań prospectingowych,
  • Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych,
  • Znajomość technik up-selling, cross-selling i umiejętność ich stosowania w codziennej pracy,
  • Umiejętność prowadzenia analizy własnych działań i prowadzonych procesów
  • Zaawansowana wiedza nt. rynku najemców,
  • Umiejętność pracy w rozproszonej strukturze,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.


Oferujemy:

  • Pracę po stronie właściciela, w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • Możliwość samodzielnej organizacji czasu pracy;
  • Benefity: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej, platforma EAP – wsparcie psychologiczne, doradztwo prawne i finansowe, budżet szkoleniowy, dodatkowy dzień wolny na działania wolontariatu pracowniczego, dofinansowanie okularów korekcyjnych, program poleceń pracowniczych, wyjścia firmowe i wyjazdy integracyjne oraz inne.


W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.

Sprawdź podobne oferty