Glosel jest właścicielem takich marek jak: TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.
To duże drzewo e-commerce, które wyrosło z małej, rodzinnej firmy. Pamiętamy o tych korzeniach i je pielęgnujemy. Dlatego wspólnie tworzymy zespół, w którym każdy jest ważny. Zbudowaliśmy przestrzeń możliwości, inspiracji i wyzwań. W niej wspólnie rozwijamy nasze marki i siebie nawzajem. Wraz z każdym sukcesem przychodzi wiedza, doświadczenie i apetyt na więcej, dlatego ciągle sięgamy wyżej. Działamy dynamicznie i wspólnie mamy wpływ na rozwój firmy.
Glosel znaczy WSPÓLNIE. Glosel znaczy ZESPÓŁ.
Obowiązki:
- Projektowanie i realizacja zaawansowanych strategii kampanii płatnych w obszarach e-commerce, demand generation, lead generation, wizerunkowych oraz edukacyjnych
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance'owych w celu efektywnego pozyskiwania ruchu, leadów oraz klientów
- Realizacja strategii affiliacyjnej i nadzorowanie działań w sieciach afiliacyjnych
- Hackowanie potencjału Facebook Ads i Google Ads, wykorzystując lejki sprzedażowe i procesy decyzyjne
- Copywriting, planowanie i współtworzenie treści i zasobów do kampanii płatnych zgodnie z naszą strategią marketingową
- Tworzenie mediaplanów dla kampanii wspierających sprzedaż, estymacja budżetów i raportowanie z prowadzonych działań
- Współtworzenie i wykorzystanie procesów marketing automation dla efektywności działań płatnych
- Optymalizacja strategii pozyskiwania, efektywności kampanii i wszystkich kluczowych wskaźników - ROAS, K/P oraz relacji CLV do CAC
- Śledzenie trendów, wprowadzanie innowacji, nowych rozwiązań i usprawnień w bieżących kampaniach płatnych
- Współpraca z agencją mediową, zespołem oraz liderami projektów marketingowych
Oczekiwania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w realizacji samodzielnych kampanii i projektów z zakresu paid acquisition
- Zdolność analitycznego myślenia
- Biegła znajomość paneli reklamowych - TikTok Ads, Meta Ads i Google Ads
- Doświadczenie w pracy z sieciami afiliacyjnymi
- Biegła znajomość Google Tag Manager oraz Merchant Center
- Biegła znajomość narzędzi analitycznych - GA4, Google, Looker Studio, Metabase, Power BI.
- Mile widziana znajomość GTM, Supermetrics oraz Looker Studio
- Doświadczenie w tworzeniu testów A/B oraz optymalizacji współczynnika konwersji
- Lekkie pióro, kreatywność, pomysłowość, inicjatywa.
- Samodzielność, duża motywacja, entuzjazm i umiejętność pracy zadaniowej
- Doświadczenie w e-commerce
- Mile widziane doświadczenie w pracy z kampaniami Marketing Automation oraz retail media
Oferujemy:
- Umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia
- Szkolenie wdrażające
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz pakietu sportowego
- Zniżki na cały asortyment TaniaKsiazka.pl i Bee.pl
- Pracę w nowoczesnym biurze w Białymstoku lub Warszawie