Specjalista ds. Performance Marketingu
Marketing

Specjalista ds. Performance Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

SEO

Google Analytics

Google Ads

e-commerce

Opis stanowiska

Glosel jest właścicielem takich marek jak: TaniaKsiazka.pl i Bee.pl.

To duże drzewo e-commerce, które wyrosło z małej, rodzinnej firmy. Pamiętamy o tych korzeniach i je pielęgnujemy. Dlatego wspólnie tworzymy zespół, w którym każdy jest ważny. Zbudowaliśmy przestrzeń możliwości, inspiracji i wyzwań. W niej wspólnie rozwijamy nasze marki i siebie nawzajem. Wraz z każdym sukcesem przychodzi wiedza, doświadczenie i apetyt na więcej, dlatego ciągle sięgamy wyżej. Działamy dynamicznie i wspólnie mamy wpływ na rozwój firmy.

Glosel znaczy WSPÓLNIE. Glosel znaczy ZESPÓŁ.


Obowiązki:

  • Projektowanie i realizacja zaawansowanych strategii kampanii płatnych w obszarach e-commerce, demand generation, lead generation, wizerunkowych oraz edukacyjnych
  • Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance'owych w celu efektywnego pozyskiwania ruchu, leadów oraz klientów
  • Realizacja strategii affiliacyjnej i nadzorowanie działań w sieciach afiliacyjnych
  • Hackowanie potencjału Facebook Ads i Google Ads, wykorzystując lejki sprzedażowe i procesy decyzyjne
  • Copywriting, planowanie i współtworzenie treści i zasobów do kampanii płatnych zgodnie z naszą strategią marketingową
  • Tworzenie mediaplanów dla kampanii wspierających sprzedaż, estymacja budżetów i raportowanie z prowadzonych działań
  • Współtworzenie i wykorzystanie procesów marketing automation dla efektywności działań płatnych
  • Optymalizacja strategii pozyskiwania, efektywności kampanii i wszystkich kluczowych wskaźników - ROAS, K/P oraz relacji CLV do CAC
  • Śledzenie trendów, wprowadzanie innowacji, nowych rozwiązań i usprawnień w bieżących kampaniach płatnych
  • Współpraca z agencją mediową, zespołem oraz liderami projektów marketingowych


Oczekiwania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w realizacji samodzielnych kampanii i projektów z zakresu paid acquisition
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Biegła znajomość paneli reklamowych - TikTok Ads, Meta Ads i Google Ads
  • Doświadczenie w pracy z sieciami afiliacyjnymi
  • Biegła znajomość Google Tag Manager oraz Merchant Center
  • Biegła znajomość narzędzi analitycznych - GA4, Google, Looker Studio, Metabase, Power BI.
  • Mile widziana znajomość GTM, Supermetrics oraz Looker Studio
  • Doświadczenie w tworzeniu testów A/B oraz optymalizacji współczynnika konwersji
  • Lekkie pióro, kreatywność, pomysłowość, inicjatywa.
  • Samodzielność, duża motywacja, entuzjazm i umiejętność pracy zadaniowej
  • Doświadczenie w e-commerce
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z kampaniami Marketing Automation oraz retail media


Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia
  • Szkolenie wdrażające
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz pakietu sportowego
  • Zniżki na cały asortyment TaniaKsiazka.pl i Bee.pl
  • Pracę w nowoczesnym biurze w Białymstoku lub Warszawie