Od 2014 roku nasza agencja specjalizuje się we wspieraniu firm i dystrybutorów w efektywnym wejściu oraz optymalizacji ich obecności na platformie Amazon. Zapewniamy kompleksową obsługę – od zakładania kont, poprzez rozwijanie skutecznych strategii sprzedaży, po zarządzanie obsługą klienta i optymalizację listingów produktowych.
Dzięki naszemu doświadczeniu, jesteśmy w stanie zapewnić wsparcie w każdym modelu sprzedaży na Amazon, w tym Fulfillment by Amazon (FBA), Fulfillment by Merchant (FBM) oraz Amazon Vendor.
Nasza firma to zespół rozproszony po całej Polsce. Pracujemy zdalnie, nie posiadamy tradycyjnego biura, ale to nie przeszkadza nam w budowaniu silnych, zintegrowanych zespołów. Regularnie organizujemy spotkania online dla całej firmy oraz integracje na żywo, które sprzyjają wymianie wiedzy i doświadczeń.
Aktywnie uczestniczymy w szkoleniach, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, co pozwala nam na ciągłe doskonalenie naszych umiejętności i podejmowanie nowych wyzwań. Jesteśmy dumni, że możemy dzielić się naszymi odkryciami i najlepszymi praktykami, co czyni nas skutecznymi w wirtualnym środowisku pracy.
👉 Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Wsparcie w obsłudze i zarządzaniu kontami Amazon Vendor Central
-
Zarządzanie ofertą produktową, wsparcie w weryfikacji jej potencjału (sprawdzenie ratingu, ilości ofert, wyników sprzedaży, porównanie cen itp.) oraz wprowadzanie produktów na platformę
- Składanie ofert sprzedaży typu Born To Run oraz akeptacja/odrzucanie Bulk Buy Requests otrzymywanych od Amazon
- Wsparcie w realizacja działań promocyjnych przy użyciu narzędzi oferowanych przez Amazon
- Monitorowanie płatności Amazonowych oraz zwrotów produktów
- Rozwiązywanie problemów poprzez komunikację z Amazon Support
- Kontrola Shortage Claimów i Chargebacków oraz tworzenie dispute’ów
- Zmiana cen produktów
- Wsparcie w weryfikacji zgłoszeń Amazon w sprawie blokad sprzedaży określonych produktów
- Stała współpraca ze wszystkimi działami firmy (design, SEO, PPC i inne)
- Operowanie na dużych plikach w programach Excel i Google Sheets
👉 Nasze oczekiwania:
- Masz doświadczenie w sprzedaży na Amazon Vendor Central i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze
- Znasz Amazon Marketing Services i Amazon Seller Central, co będzie Twoim dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość Helium 10, Jungle Scout i innych narzędzi
- Znasz język angielski w stopniu min. B1 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami
-
Twoja wiedza programu Excel jest na poziomie zaawansowanym bądź średnio-zaawansowanym. – wymóg konieczny
- Potrafisz zarządzać swoim czasem pracy i priorytetyzować zadania
- Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie nie są Ci obce
- Charakteryzujesz się pozytywną energią i zaangażowaniem w budowanie oraz utrzymywanie relacji
- Cechuje Cię proaktywność, samodzielność i nastawienie na osiąganie postawionych celów
- Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać procesy, a problemy traktujesz jak wyzwania do rozwiązania
- Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz
👉 Co zyskujesz?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę dostosowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę lub B2B)
- Elastyczny czas pracy 7:00-17:00
- Pracę w 100% zdalną z każdego zakątka w Polsce z możliwością tymczasowej pracy z innego kraju. Może nie mamy owocowych czwartków ale praca w piżamie to rekompensuje :)
- Zapewniamy sprzęty niezbędne do pracy
- Realne możliwości rozwoju (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) i zdobywania unikatowych doświadczeń
- Środowisko, w którym liczą się ludzie i partnerska atmosfera
- Dofinansowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej ENEL-MED
- Spotkania integracyjne
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Czy nasza oferta wzbudziła Twoje zainteresowanie i sprawiła, że poczułeś/aś, że Go2Market to miejsce w sam raz dla Ciebie?
Jeżeli tak, go to: (link aplikacyjny)!