GOLDBECK realizuje ukierunkowane na przyszłość nieruchomości w Europie. Budynki traktujemy jak produkty i oferujemy wszystkie usługi z jednego źródła: od projektowania i budowy po usługi utrzymania budynków.
Nasza rodzinna firma zatrudnia obecnie ponad 12 000 osób w ponad 100 lokalizacjach.
Nasze dążenie do „building excellence” oznacza doskonałość w planowaniu, budowie i eksploatacji, a także dalszy rozwój naszych talentów, w tym zdolność do zrównoważonego rozwoju.
Dzięki naszemu profesjonalnemu zarządzaniu procesem budowlanym nasi klienci otrzymują gotowe i energooszczędne rozwiązania budowlane z jednego źródła.
GOLDBECK Comfort jest Spółką produkującą prefabrykaty żelbetowe na potrzeby grupy GOLDBECK oraz klientów zewnętrznych.
Dziękujemy za złożenie aplikacji. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Specjalista ds. strategicznych zakupów
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie
- pracę pełną wyzwań w dużym zakładzie produkcyjnym
- pracę w środowisku międzynarodowym
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- spotkania integracyjne
- świadczenia socjalne
- pikniki rodzinne
- przyjazną atmosferę i wsparcie kolegów w realizacji zadań
- samodzielność i zaufanie
- możliwość pracy zdalnej na zasadach przyjętych u pracodawcy po okresie pierwszych 6 miesięcy
- pracę w zakładzie w Rakowicach Małych k/Lwówka Śl.
Zakres zadań:
- zakup strategicznych surowców, materiałów bezpośrednio-produkcyjnych pomocniczych oraz części rysunkowych i standardowych
- uzgadnianie warunków technicznych i prowadzenie negocjacji z dostawcami w zakresie zakupu materiałów i usług
- koordynowanie i negocjacje umów ramowych
- nawiązywanie i rozwijanie współpracy z dostawcami
- ścisła współpraca z sekcjami zakupowymi zakładów produkcyjnych w Polsce
- współpraca z działem zakupów strategicznych w Niemczech
- konsolidacja wolumenów zakupowych
- optymalizacja metod i procesów realizacji zakupów materiałów i usług
- współtworzenie i realizacja strategii zakupowych
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku technicznym lub ekonomicznym
- kilkuletnie doświadczenie zawodowe w dziale zakupów komponentów technicznych w firmie przemysłowej
- bardzo dobra znajomość MS-Office i doświadczenie w pracy z systemem ERP
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego
- samodzielność w pracy i bardzo dobra organizacja pracy własnej
- zorientowanie na rozwiązywanie problemów i poszukiwanie rozwiązań
- wysokie zdolności komunikacyjne, asertywność i umiejętności negocjacyjne