Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży sportowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Google Ads Specialist.
Opis stanowiska:
- prowadzenie projektów związanych z kampaniami Google Ads, Petal Search Ads i Microsoft Ads,
- zarządzanie procesem tworzenia kampanii oraz ich optymalizacja,
- współtworzenie i realizowanie roadmap działań,
- współtworzenie strategii marketplace,
- tworzenie bieżących raportów i analiz związanych z Google Ads, Petal Search Ads i Microsoft Ads oraz działaniem sklepu internetowego firmy,
- współpraca ze swoimi odpowiednikami w innych krajach oraz optymalizacja wyników kampanii.
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów Google Ads,
- doświadczenie w pracy na dużych lub średnich budżetach Google Ads,
- doświadczenie w kampaniach zarówno produktowych jak i tekstowych,
- analityczne spojrzenie na działania biznesowe i funkcjonowanie firmy,
- umiejętność strategicznego myślenia w perspektywie co najmniej rocznej,
- wysoki poziom wiedzy w zakresie Google Ads,
- kreatywność w działaniu,
- język angielski na poziomie min. B2.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B,
- pracę zdalną lub z biura w Warszawie,
- możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
- sportową i wyjątkową atmosferę pracy.