Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży sportowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Senior Paid Social Media Specialist.
Opis stanowiska:
- zarządzanie i nakreślanie wizji rozwoju projektów i procesów tworzenia kampanii Paid Social Media (Meta oraz Pinterest),
- prowadzenie działań łączących performance marketing oraz brand awareness,
- kreowanie i realizowanie roadmapy działań,
- prowadzenie analiz związanych z Paid Social Media oraz działaniem strony internetowej,
- współtworzenie międzynarodowych rozwiązań wraz z odpowiednikami w innych krajach,
- tworzenie strategii marketplace w ramach swoich odpowiedzialności.
Wymagania:
- minimum 4 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów Paid Social Media,
- doświadczenie w pracy na dużych budżetach Paid Social Media,
- doświadczenie we wszystkich składowych Paid Social Media,
- analityczne spojrzenie na działania biznesowe i funkcjonowanie firmy,
- umiejętność strategicznego myślenia w perspektywie kilkuletniej,
- ekspercka wiedza w zakresie największych kanałów Paid Social Media,
- znajomość narzędzi do prowadzenia analiz,
- kreatywność w działaniu,
- język angielski na poziomie min. B2.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B,
- pracę zdalną lub z biura w Warszawie,
- możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
- sportową i wyjątkową atmosferę pracy.