Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży sportowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Senior Remarketing Specialist.
Opis stanowiska:
- zarządzanie i nakreślanie wizji rozwoju projektów i procesów tworzenia kampanii remarketingowych,
- tworzenie strategii marketplace w ramach swoich odpowiedzialności,
- kreowanie i realizowanie roadmap działań,
- analizowanie raportów związanych z remarketingiem oraz działaniem strony internetowej,
- współtworzenie międzynarodowych rozwiązań wraz z odpowiednikami w innych krajach.
Wymagania:
- minimum 4 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów związanych z remarketingiem,
- doświadczenie w pracy na dużych budżetach remarketing
- doświadczenie w budowaniu strategii remarketingowych,
- doświadczenie w niestandardowych rozwiązaniach w remarketingu,
- analityczne spojrzenie na działania biznesowe i funkcjonowanie firmy,
- umiejętność strategicznego myślenia w perspektywie kilkuletniej,
- umiejętność zwięzłego przedstawiania wyników remarketingu,
- ekspercka wiedza w zakresie remarketingu,
- język angielski na poziomie min. B2.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B,
- pracę zdalną lub z biura w Warszawie,
- możliwość szybkiego rozwoju w strukturze firmy,
- sportową i wyjątkową atmosferę pracy.