Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

International Land Acquisition Manager
Sales
Green Capital S.A.

International Land Acquisition Manager

Green Capital S.A.
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Angielski
sprzedaż
zarządzanie zespołem
Opis stanowiska

Green Capital SA to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się inwestycjami w sektorze odnawialnych źródeł energii.

Nasza misja to tworzenie innowacyjnych projektów zrównoważonego rozwoju, które harmonijnie współistnieją z otaczającą przyrodą. Jesteśmy zespołem pasjonatów, którzy pragną zmieniać świat poprzez inteligentne i ekologiczne inwestycje.


Stanowisko: International Land Acquisition Manager


Lokalizacja: Warszawa lub Gdynia (ze względu na międzynarodowy charakter pracy, możliwe podróże zagraniczne)


Opis Stanowiska:

Jako International Land Acquisition Manager w Green Capital SA będziesz liderem zespołu, który będzie realizował nasze cele strategiczne, dbając jednocześnie o zachowanie naszych wartości zrównoważonego rozwoju Obowiązki:

  • Efektywne zarządzanie zagranicznym zespołem Land Acquisition Agentów - , motywowanie pracowników do osiągania celów oraz rozwijanie ich potencjału.
  • Planowanie i koordynacja działań zespołu, w tym przydzielanie zadań, monitorowanie postępów oraz zapewnienie wysokiej jakości pracy, także w kontekście różnorodności kulturowej.
  • Monitorowanie trendów rynkowych i innowacji w dziedzinie zrównoważonego rozwoju.
  • Wsparcie przy identyfikacji potencjalnych działek pod projekty zielonego rozwoju na rynkach zagranicznych.
  • Wsparcie przy analizie gruntów pod kątem ich przydatności i zgodności z naszymi standardami ekologicznymi.
  • Udział w negocjacje warunków oraz uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń i zezwoleń.


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowców, dużym plusem będzie doświadczenie we współpracy z rozproszonymi zespołami.
  • Doświadczenie sprzedażowo-handlowe
  • Znajomości języka angielskiego (C1)
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne, analityczne, komunikacyjne oraz planowania pracy swojej oraz współpracowników.
  • Pasja do zrównoważonego rozwoju i gotowość do angażowania się w projekty, które mają pozytywny wpływ na środowisko.
  • Gotowość do podróży służbowych - ok 1-2 razy na kwartał.


Oferujemy:

  • Pracę hybrydową w biurze w Warszawie lub Gdyni.
  • Bardzo ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z doświadczonym zespołem.
  • Czynne uczestnictwo w kreowaniu i budowaniu rynku OZE na rynkach zagranicznych.,
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
  • Kartę MultiSport, grupowe ubezpieczenie na życie,
  • Pracę przy nowoczesnych projektach inwestycyjnych w przyszłościowej branży,
  • Rozwój kompetencji i doświadczeń poprzez pracę z profesjonalnym i sprawnym zespołem.
Sprawdź podobne oferty