O nas
Jako dystrybutor produktów z zakresu odnawialnych źródeł energii poszukujemy dodatkowego źródła energii do naszego zespołu operacyjnego.
Działamy na rynku od 2020 roku zaopatrując klientów w Polsce i Europie w komponenty do instalacji fotowoltaicznych oraz grzewczych. W tym czasie udało nam się stworzyć zespół, który dba o profesjonalną sprzedaż, obsługę klienta oraz transport do firm w 21 krajach. Portfolio Greto, to ponad 60 produktów m.in. moduły fotowoltaiczne, inwertery, ładowarki EV, pompy ciepła i zasobniki.
Twój zakres obowiązków:
- Zapewnianie profesjonalnej obsługi partnerom zagranicznym (głównie rynek niemiecki),
- Nawiązywanie i budowanie długofalowej relacji z klientami,
- Odpowiadanie na zapytania klientów (np. status zamówienia, zmiany w zamówieniu),
- Współpraca z innymi komórkami w firmie,
- Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia w systemie,
- Zarządzanie fakturami i dokumentami logistycznymi.
Nasze wymagania:
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- Znasz język angielski na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie (warunek konieczny) oraz mile widziany język niemiecki na poziomie komunikatywnym.
- Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (głównie MS Excel).
- Posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Jesteś osobą komunikatywną, otwartą i pozytywnie nastawioną do pracy z klientem.
- Potrafisz samodzielnie, odpowiedzialne i z zaangażowaniem wykonywać swoje obowiązki.
- Lubisz pracować w zespole.
To oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
- Ubezpieczenie zdrowotne.
- Kartę multisport.
- Szkolenia podnoszące kompetencje.
- Praca stacjonarna w biurze w Gdyni.
Benefity:
- Dofinansowanie zajęć sportowych.
- Prywatna opieka medyczna.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów.