Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Senior PR Specialist
Jakie wyzwania stoją przed Tobą?
- budowanie międzynarodowego wizerunku agencji marketingowo-technologicznej Salestube
- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji PR oraz opracowywanie i realizacja action planów PR dla agencji na rynku polskim i rynkach zagranicznych
- współpraca z partnerami agencji, największymi firmami technologicznymi na świecie: Google, TikTok, Meta, Salesforce a także SAR, IAB, e-Izba
- działania media relations, codzienna współpraca z dziennikarzami i opinion leaderami
- bieżąca analiza otoczenia medialnego, research
- pozycjonowanie naszych ekspertów i liderów w mediach, na eventach oraz w social mediach
- realizacja i komunikacja projektów merytorycznych o tematyce marketingowej m.in badania, raporty, ebooki wraz z ich komunikacją i promocją
- poszukiwanie nieszablonowych form komunikacji PR i wykorzystywanie w niej innowacji oraz narzędzi online marketingowych
- działania z zakresu business development
Dołącz do nas, jeżeli:
- masz min. 3 lata doświadczenia w agencji PR lub w dziale PR korporacyjnego
- posiadasz wiedzę z zakresu technologii, marketingu i e-commerce
- masz doświadczenie w realizowaniu projektów PR od A do Z, samodzielnie zarządzasz organizacją swojej pracy
- nawiązywałeś relacje z dziennikarzami w obszarach: marketingu, technologii, gospodarki i handlu i potrafisz rozmawiać z mediami tak, aby osiągnąć cel
- jesteś proaktywny w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań, narzędzi ePR , niestandardowych form internetowych publikacji
- jesteś nastawiony na realizację założonych celów i masz podejście "nie ma rzeczy niemożliwych"
- masz lekkie pióro i świetnie znasz angielski w mowie i piśmie - C1!
- masz doświadczenie w marketingu i działaniach B2B (mile widziane)
- realizowałeś działania PR na innych rynkach niż polski (mile widziane)
Co doceniają nasi eksperci:
- wsparcie przy certyfikacji z najbardziej zaawansowanych narzędzi Google,
- współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku,
- 2h w tygodniu na rozwój pasji lub spędzenie czasu z bliskimi (praca w piątki do 15:00),
- pracę hybrydową - prawdziwą i elastyczną :)
- biuro pet friendly - Twój pupil będzie się tu czuł jak u siebie,
- zgrane teamy - 96% pracowników jest zadowolonych ze współpracy w swoim zespole,
- platformę eTutor do nauki języka angielskiego lub niemieckiego - za free
- nieograniczony dostęp do platformy EAP, która zadba o Twój dobrostan psychiczny,
- prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport,
- zaangażowanie organizacji w działania na rzecz klimatu - zerknij na naszą Deklarację z WWF Polska,
- wzajemną wymianę wiedzy z najlepszymi ekspertami na rynku, np. dzięki prezentacjom z cyklu Inspirujące Czwartki, opracowaniom WTFAQ i wielu innych
- Megazespoły - regularne spotkania strategiczne wszystkich ekspertów obsługujących danego klienta, niezależnie od specjalizacji oraz spółki, w której pracują,
- wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, jasną ścieżkę kariery, indywidualne podejście i możliwość zmiany specjalizacji,
- dodatkowe benefity dla pracowników z min. 5-letnim stażem (+10 dni urlopu, wysokie ubezpieczenie),
- bonus dla świeżo upieczonych rodziców
- program rozwojowy People Manager,
- umowę o pracę - po okresie próbnym na czas nieokreślony,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- parking rowerowy, gaming room.
Group One jest największą, niezależną grupą komunikacyjną w Polsce funkcjonującą na rynku od 2013 roku. Zatrudnia już ponad 400 osób. Oferuje klientom szeroki wachlarz usług, poczynając od strategicznych, przez kreatywne i mediowe, aż po technologiczne. Jej przewagą są silne digitalowe kompetencje, które od początku istnienia stanowiły trzon struktury – ponad 60% biznesu Group One to projekty on-linowe, które realizowane są z wykorzystaniem silnych relacji m.in. z Facebookiem i Google.
Oprócz stałego wzmacniania kompetencji digitalowych, Group One rozwija się, rozbudowując kompetencje strategiczne, kontentowe i zarządzania marką, tworząc unikalną ofertę na rynku.
Właścicielska struktura i niezależność Group One, pozwalają na elastyczność i szybkie reagowanie, by dostosowywać się do potrzeb rynku i Klienta. Model „Dom Komunikacji” i bliska współpraca pomiędzy wszystkimi podmiotami w grupie, sprawia, że Group One oferuje kompleksową, zintegrowaną obsługę. O najwyższej jakości działań świadczą liczne nagrody. Łącznie podmioty Group One otrzymały 52 statuetki Effie Awards.