Digital Specialist (Campaign Delivery Team)

Digital Specialist (Campaign Delivery Team)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

digital marketing

optymalizacja

media

digital

kampanie

język angielski

online

Opis stanowiska

GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą agencje należące do WPP – EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021-2024, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych. 

Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

 

W związku z pozyskaniem nowego klienta szukamy osób, które chcą rozwijać swoją karierę w mediach digitalowych.

 

Kogo szukamy?

  • Specjalistów i Senior Specjalistów digitalowych

 

 Będziesz współtworzyć zespół Campaign Delivery Team, który określone wcześniej cele biznesowe, rozkłada na touchpointy przyporządkowując im konkretne cele mediowe.

Dołączając do CDT, w końcu będziesz mieć szansę wykorzystać swoją wiedzę digitalową w planowaniu taktycznym, jednocześnie nie odpowiadając w pełni za Client Services – będziesz uczestniczyć w spotkaniach w zakresie swojej ekspertyzy 😉.

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • przygotowywanie cross-platformowych rekomendacji digitalowych we współpracy z osobami po stronie agencji,
  • monitorowanie i optymalizacja kampanii we współpracy ze specjalistami od zakupu,
  • przygotowywanie raportów i analiz (np. postbuy) z kampanii,
  • dostarczanie specjalistycznych danych, w tym wkład w strategię danych i analitykę międzykanałową,
  • współpraca z zespołem Tradingowym w obszarze kontroli kosztów.


W wykonywaniu powyższych zadań pomoże Ci:

  • doświadczenie w planowaniu & kupowaniu digitalu
  • j.angielski B2/C1
  • ekspertyza w zakresie kampanii online w zakresie strategicznego planowania kosztów mediowych oraz negocjowania i optymalizowania warunków kampanii,
  • umiejętność oceny możliwości realizacji KPI mediowych, benchmarku wydatków i oczekiwań klienta zawartych w briefach,
  • wiedza i umiejętności w zakresie mediów online
  • umiejętność łączenia danych oraz wyciągania wniosków.

 

Czego możesz spodziewać się po nas?  

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę,
  • dzielimy się wiedzą,
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych,
  • umowy o pracę,
  • benefitów po trzech miesiącach współpracy: ubezpieczenia na życie, dofinansowania do angielskiego/karty sportowej i opieki medycznej,
  • braku dress code, czyli luźniej, przyjaznej atmosfery.

Rekomendowane oferty

Junior Advertising Business Partner - e-Xperience Associate

Nowa
Allegro
Warszawa
reklama
media
e-commerce
Nowa

Event Manager

Nowa
2 koma 7
Warszawa
Microsoft Office Excel
eventy
język angielski
Nowa

Media Buyer – Growth & Performance Marketing (PL / Global)

Nowa
10 000 - 20 000 PLN/mies.
MEDIAFLOW
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
A/B testing i optymalizacja kampanii
Zakup mediów online
performance marketing
Nowa

Account Manager

Nowa
Freundschaft
Warszawa
BTL
Umiejętność negocjacji
account manager
Nowa

Montażysta/Video Editor

Nowa
6 820 - 8 640 PLN/mies.
Seven Bison
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Nowa