Oferty
Junior Digital Specialist
Nowa
Media

Junior Digital Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
GroupM

GroupM

Jesteśmy największą grupą mediową w Polsce, w skład której wchodzą czołowe domy mediowe: EssenceMediacom, Mindshare,Wavemaker, GroupM. Posiadamy Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023 & 2024, a nasze kompetencje są potwierdzone certyfikatem DIMAQ! #DIMAQEmployer. Magazyn Media&Marketing Polska uhonorował nas tytułem Grupy Mediowej Roku 2024.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Biddable Media

Google Ads

DV360

Meta Ads

adtech

AdTech marketing

język angielski

Opis stanowiska

Jesteśmy GroupM – największą na świecie grupą mediową skupiającą domy mediowe należące do WPP – MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Działamy dla nich w obszarach performance marketingu, programmatic advertising, searchu czy social media oraz wspólnych negocjacji, inwestycji w zaawansowane technologicznie narzędzia, kreację contentu i rozwiązań dla komunikacji w mediach cyfrowych. 

Posiadamy certyfikaty Top Employer Poland & Europe 2021 & 2022 & 2023, które potwierdzają, że nasza firma posiada i działa wedle określonych procesów i standardów HR-owych.


Naszą ambicją jest stałe wzmacnianie profesjonalnych kompetencji, które oferujemy naszym klientom. W związku z tym powołaliśmy Campaign Delivery Team, który pełni rolę naszego wewnętrznego centrum ekspertyzy. CDT na co dzień wspiera zespoły pracujące bezpośrednio z klientami pełniąc role wewnętrznego audytu oraz wsparcia strategicznego. 

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Junior Digital Specialist

(Campaign Delivery Junior Specialist)

Obszar Biddable

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • koordynowanie realizacji kampanii digitalowych we współpracy ze specjalistami;
  • przygotowywanie Media Planów oraz ich koordynacja z klientem;
  • zbieranie i dostarczanie niezbędnych materiałów (assetów, copy, landing pages) do realizacji kampanii;
  • monitorowanie startu kampanii oraz upewnianie się, że przebiegają zgodnie z planem;
  • przygotowywanie raportów i analiz podsumowujących efekty działań;
  • utrzymywanie regularnego kontaktu z zespołami/klientem, w tym Brand Managerami, w celu sprawnego przebiegu procesów.


Nasze oczekiwania:

  • podstawowa wiedza i umiejętności w zakresie Biddable Media (znajomość rynku i dostawców, terminologii, trendów) oraz platform (np. Google Ads, DV360, Meta)
  • podstawowa wiedza i umiejętności w zakresie narzędzi i technologii AdTech marketing 
  • umiejętności komunikacyjne oraz budowania relacji ze współpracownikami
  • dobra organizacja własnej pracy
  • chęć rozwoju i poczucie odpowiedzialności
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2

 

Czego możesz się po nas spodziewać:

  • jesteśmy zaangażowani, wzajemnie doceniamy swoją pracę
  • dzielimy się wiedzą
  • lubimy pracować na dobrych, dostosowanych do nas narzędziach
  • mamy dostęp do najnowszych technologii jako jedni z pierwszych
  • kreujemy standardy w branży mediowej
  • lubimy się uczyć
  • nie mamy dress codu – ubieramy się jak nam się podoba
  • zaprzyjaźniamy się - chodzimy na wspólne śniadania i imprezy
  • w piątki pracujemy do 15.00

Sprawdź podobne oferty pracy

Media Planner

Nowa
Wavemaker Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office Excel
online
Microsoft Office
Nowa

Redaktor Prowadzący / Redaktor Prowadząca w Onet Wiadomości

Nowa
Ringier Axel Springer
Kraków
media
polityka
redaktor prowadzący
Nowa

Production and Influencer Relations Manager

Nowa
N-TEQ Sp. z o.o.
Warszawa
Analiza Danych
produkcja wideo
budżetowanie
Nowa

Strategy Manager (all media)

Nowa
Mastermind
Warszawa
Media Panel
Adreal
PBC
Nowa

Content Acquisition Manager

Nowa
Storytel sp. z o.o.
Warszawa
biegła znajomość języka polskiego
doświadczenie w negocjacjach i znajomość prawa
świetna samoorganizacja
Nowa